Hallo allemaal,
Afgelopen donderdag was het dan zover.
We moesten om 8 uur al bij de opname zijn en om half 10 werd ik naar onder gebracht.
Een uurtje later was alles klaar en mocht ik naar de uitslaapkamer.
12.00 uur was ik weer op de afdeling.
Voor de ingreep werd er eerst een echo gemaakt om te kijken of alles oke was met de kleine anders had het natuurlijk geen zin.
Gelukkig was alles oke.
Ik heb niet echt pijn, meer last van buikpijn en krampen maar das normaal omdat het allemaal nog gevoelig is.
Verder voel ik me goed !!!!!
Tegen 18 uur kwam de gyn om te kijken hoe het met me ging.
Aangezien ik geen complicaties had en geen medicaties nodig had mocht ik dezelfde dag weer naar huis.
Das nog eens geluk hebben haha.
Moest wel plat blijven die dag en nu rustig aan doen.
Voordat we gingen hebben we het hartje nog mogen horen,en het blijft geweldig om dat te horen.
Maandag terug op controle en dan horen we de rest hoe het verder gaat.
Maar het belangrijkste is dat het goed gaat met de kleine en ik verder niet echt veel pijn heb.
Liefs Patricia
Afgelopen donderdag was het dan zover.
We moesten om 8 uur al bij de opname zijn en om half 10 werd ik naar onder gebracht.
Een uurtje later was alles klaar en mocht ik naar de uitslaapkamer.
12.00 uur was ik weer op de afdeling.
Voor de ingreep werd er eerst een echo gemaakt om te kijken of alles oke was met de kleine anders had het natuurlijk geen zin.
Gelukkig was alles oke.
Ik heb niet echt pijn, meer last van buikpijn en krampen maar das normaal omdat het allemaal nog gevoelig is.
Verder voel ik me goed !!!!!
Tegen 18 uur kwam de gyn om te kijken hoe het met me ging.
Aangezien ik geen complicaties had en geen medicaties nodig had mocht ik dezelfde dag weer naar huis.
Das nog eens geluk hebben haha.
Moest wel plat blijven die dag en nu rustig aan doen.
Voordat we gingen hebben we het hartje nog mogen horen,en het blijft geweldig om dat te horen.
Maandag terug op controle en dan horen we de rest hoe het verder gaat.
Maar het belangrijkste is dat het goed gaat met de kleine en ik verder niet echt veel pijn heb.
Liefs Patricia