cervix slijm vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, is er iemand van jullie die weet hoe je slijm verandert als de eisprong geweest is en er bevruchting heeft plaatsgevonden? Ik lees dat het na de eisprong korrelig wordt tot de ongesteldheid. Maar is dat ook zo als je zwanger bent geworden? ben benieuwd... monika

Hai!

Volgens mij is dit bij iedere vrouw weer anders. Je hoort wel veel dat vrouwen tijdens het zwanger iets meer last van hebben.. Kijk eens bij www.zwangerschapspagina.nl

groet, Suza

ps is het bij jou dan anders dan normaal?

Hee Suza, bedankt voor de tip. Ik ben daar gaan kijken en er meerdere die meer en dikker slijm hebben dan anders na de eisprong. Ik kan het me niet zo goed herinneren van de vorige rondes en zoek naar allerlei verschijnselen. Ik maak me misschien gek voor niets, maar heb toch wel hoop... Deze keer heb ik ook voor het eerst de eisprong goed gevoeld... Nog 9 dagen tot de NOD. Bedankt nogmaals voor je reaktie. Ik ga dat forum zo nog eens verder bekijken... Monika

Het is inderdaad wel een leuke en informatieve site. Ik heb ook na mn eisprong afgelopen donderdag heel veel slijm steeds.. Maar ja, het is elke keer weer anders, dus probeer me niet te veel gek te maken. Ben ook wel relaxt nu, wij hebben afgelopen periode niet echt veel kunnen vrijen, dus denk dat het ook niet raak is deze maand.. maar ja er hoeft maar 1keer goed te zijn, dus je weet het ook niet.

Hoeveelste ronde zit jij?
Dit is mijn 3e ronde voor 1e kindje,

Groetjes Suza

hee suza, het is een beetje lastig, want mijn vriend zegt nog steeds dat ie het nog niet zo ziet zitten. afgelopen zondag heb ik hem  (in het heest van de strijd, ha ha)  wel op tijd gezegd dat ik vruchtbaar was en toch heeft hij besloten toen om het risico te nemen en hebben we sex gehad. dinsdag had ik mijn eisprong, dus er bestaat een kans, toch? in die zin zou het eerste ronde zijn. ik ben zelf een gevoelig type en hoop/denk dat er een verschil is tussen wat hij zegt en hoe hij er (onder die angst voor het onbekende) tegenaan kijkt... ik vond zondag een heel mooi moment en hoop daarom ook zo dat het wat is geworden.  ik zou daar enorm dankbaar voor zijn...  

Hoi!

Nou nog even afwachten dus.. oohw en het duurt altijd zo lang. Als het goed is dan is mijn NOD 3 augustus, de jouwe??

Succes,
groetjes Suza

hee suza. ik mag 31 juli gaan testen volgens een calculator op een andere site. Ik weet niet of ik het zo lang uithou en probeer misschien wel in het weekend al te testen. tegen beter weten in, ha ha. Jij moet dus nog een paar daagjes langer wachten. Hoop voor jou dat het raak is!!! Monika

Terug
Bovenaan