Cervix slijm

<p>Goedemiddag!</p><p>inmiddels zijn wij al geruime tijd “bezig” voor een kindje maar door burn out en werk van man duurt het allemaal wat langer. Nu is man net weer voor een paar dagen vertrokken en is deze week mijn eisprong. Nu hebben wij het gisteren heel gezellig gehad en ben ik vandaag mijn cervixslijm (vies woord eigenlijk...) verloren. Nu gaat er natuurlijk van alles door m’n hoofd. Ik had rekening gehouden met een verloren ronde maar krijg nu toch wel weer een klein beetje goede hoop, zal er dan toch een kans in zitten deze ronde.... spannend spannend allemaal</p>

Het cervixslijm wordt meestal enkele dagen voor je ovulatie doorzichtiger/rekbaarder. Het kan dus zijn dat je ovulatie nog moet komen. Daarentegen kan sperma ook enkele dagen overleven, dus wie weet ben je op tijd geweest. Ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten ??

Bij mij wordt het cervixslijm 3 dagen voor de ovulatie heel rekbaar. En dit blijft gedurende die 3 dagen zo. Na mijn ovulatie is het meteen anders. Niet meer rekbaar.
Hopelijk geen verloren ronde!
Succes

Terug
Bovenaan