cervixslijm al na 9 dagen help

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik ben 9 dagen terug ongesteld geworden. Nu is het net over maar ik heb nu al helder cervixslijm. Kan het dat de eisprong nu al gaat komen? Ik ben  vrij regelmatig ongesteld,
meestal 28 dagen. Maar zoals ik overal lees komt je menstratie altijd 14 dagen na je ovulatie. Kan dit bij mij ook bv 18 à 19 dagen na je eisprong zijn? Ik snap er helemaal niks meer van.
Gr. Stella

hoi,
iedere vrouw zit verschillend in elkaar en het kan dus best zijn, dat jij een vroege eisprong hebt. Ikzelf heb een late eisprong en heb hem na de helft van mijn cyclus, al die verhalen op het internet zeggen dus niks, dat is het gemiddelde waar ze vanuit gaan.
Misschien kom je er met tempen achter of je idd een vroege eisprong hebt,

groetjes
Patricia

quote: stella33 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2007 12:02:13'));

Hoi, ik heb een vraagje.
Ik ben 9 dagen terug ongesteld geworden. Nu is het net over maar ik heb nu al helder cervixslijm. Kan het dat de eisprong nu al gaat komen? Ik ben  vrij regelmatig ongesteld,
meestal 28 dagen. Maar zoals ik overal lees komt je menstratie altijd 14 dagen na je ovulatie. Kan dit bij mij ook bv 18 à 19 dagen na je eisprong zijn? Ik snap er helemaal niks meer van.
Gr. Stella

hoi

ik had dat ook toen ik 3 dagen nadat ik ongi was geweest kreeg ik ook weer buikpij terwijl het tijdens ongi niet had en ik denk dat ik dus ook een hele vroege eisprong heb dus na drie dagen was het bij mij over.morgen heb ik nod dus ben benieuwd heb wel wat kwaaltjes dus ik hoop het wel ,succes he groetjes wendy en klus ze haha

rond je eisprong wordt je afscheiding (cervixslijm) dunner, helderder  en vloeibaarder (= zaadvriendelijk) Je bent heel vruchtbaar als je cervixslijm zo dun en vloeibaar is dat je er draden van kunt trekken. Voor sommige is dit een manier om de vruchtbare periode op te merken, andere merken niets van dit slijm......

na je eisprong wordt de afscheiding weer dikker en troebeler.

Terug
Bovenaan