Cervixslijm en ovulatie?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraag, wie kan mij helpen?
Sinds een paar dagen heb ik volgens mij cervixslijm, daar heb ik wel eens over gelezen. Naar mijn weten heb ik dit nog niet zo vaak gehad, maar afgelopen vrijdag had ik ineens een hele grote 'prop'. Sindsdien is het wat wateriger en draderiger geworden, en nu wordt het weer minder. Ik heb ook een ovulatietest gedaan, gisterenmorgen was die positief.
Weet iemand wanneer ik dan een ovulatie zal hebben / gehad?
We zijn al een jaar bezig om een tweede te krijgen, maar dit slijm heb ik nog niet eerder (in deze mate) gehad.

Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes,
Bam

Hoi Bam,

Volgens mij heb je dan idd je eisprong gehad. Je kan het oa herkennen aan je afscheiding. Dat is rond je ei wat draderiger. Ikzelf heb het niet echt zo. Ik merk het vaak aan mijn eiderstokken. Dan voel ik steken links en rechts onder in mijn buik.
Ik hoop voor je dat jullie goed hebben geklust en dat je dan over een paar weekjes positief test.

Succes!!!

Liefs Linda

hoi bam,

ja, het lijkt erop dat je je ovulatie gehad hebt.
ik heb vorige maand ook heel erg op mijn afscheiding gelet en we hebben hard ons best gedaan toen ik die draderige afscheiding had, met als resultaat dat ik nu zwanger ben van onze tweede!
dus hou 't volgende maand (indien nog nodig!) weer goed in de gaten, want het is echt een duidelijk signaal van je vruchtbaarheid!

groetjes & veel succes!

mama in amsterdamzuid
6+2  wk. zwanger  

Terug
Bovenaan