Cervixslijm heb ik niet!

Ik lees hier vaak over cervixslijm (draden trekken en doorzichtig en zo) maar ik heb er nu al een paar maanden op gelet en ik heb dat nog nooit gehad!!! Ik heb ook een erg onregelmatige cyclus, betekend dit dat ik geen eisprong heb en misschien wel onvruchtbaar ben? Help, wil niet de hele tijd bij de dokter lopen zeuren maar wil wel graag zwanger worden.

lieve anoniem,

maak je niet druk over wat je hier allemaal leest over wat je zou moeten hebben/voelen!!!
dit is voor iedereen zo ontzettend anders!!!
jij bent jij, jij hebt je eigen dingen waar je iets uit op kunt maken. cervixslijm staat niet gelijk aan vruchtbaar zijn.

ik weet niet hoelang je bezig bent, maar na een jaartje ofzo mag je je best een keer bij je ha melden! en hoezo de hele tijd bij je ha lopen zeuren....als je er nu iedere 2 weken op de stoep zit is dat misschien zo, maar je betaald toch ziekenfonds!!! dan mag je toch om raad/hulp vragen!!
zo zie ik het!

laat je niet gek maken he door wat je allemaal leest hier! komt vast allemaal goed!

xx kimpansee

Dank je, ik ben nog niet bij de HA geweest, ben nu 4 maanden bezig. Maar ik lees hier bijvoorbeeld dat het cervixslijm de zaadcellen naar je ei leiden, dan moet je het toch hebben. Ohhh, ik stel me geloof ik een beetje aan, ik kan ook nergens iets vinden, is er niet een site waar je vragen kunt stellen aan een gynacoloog?

Jij bent erg positief, dan je, ik hoop dat het bij jou ook snel raak is!

geen zorgen hoor, niet iedereen is even 'sappig', en een onregelmatige cyclus is ook niet abnormaal. Voor dat je naar de dokter gaat zou je een tijdje kunnen temperaturen want daar dan de dokter een hoop aan zien. Voor meer info surf naar http://www.vruchtbaarheid.org
Ik heb ook altijd een onregelmatige cyclus gehad maar na een tijdje temperaturen bleek dat ik echt iedere keer een eisprong had en ben inmiddels voor de tweede keer zwanger.
Succes

hoi anoniem,

er zijn diverse site waar je terecht kunt om info te zoeken over zwanger worden etc www.babybrabbel.nl is er een van. ik geloof dat er ook een site is waar je artsen een vraag kunt stellen. probeer www.dokter.nl is of verzin er zelf ff een variatie op!

je bent nu 4 mnd bezig zeg je, op zich nog niet zo heel lang, maar dat wil nix zeggen natuurlijk sommige zijn meteen de eerste x al zwanger.

wat het cervixslijm als functie heeft weet ik niet precies, en ik denk dat als je het nodig hebt voor het zaad te verplaatsen richting je ei, dat iedereen het ook echt wel heeft, alleen zal het bij de 1 dan meer zijn als bij de ander!! de 1 is ook meer ongi dan de ander, dus dan kan dat ook verschillend zijn natuurlijk.

als je nog meer wilt weten, vraag gerust, of surf eens wat over internet via google kun je vaak een hoop vinden!

heel veel succes met zoeken en zwanger raken en tot gauw!

xx kimpansee

Tsjonge, ik vind jullie geweldig, ik ga even surfen op het net en als ik wat vind zal ik het jullie ook laten weten.
Super bedankt en gufrie gefeliciteerd met je zwangerschap!

hoi hoi,ik heb het ook niet elke maand hoor,maak je niet druk,elke vrouw is weer anders,deze maand had ik het weer wel,je hoeft je geen zorgen te maken veel sucses!!gr manuela

Terug
Bovenaan