cervixslijm hoe zit dat?????

A

Anoniem

Guest
Even rare vraag ik hoor veel over het slijm hoe zit dat dan??

Misschien domme vraag maar ik weet het neit

De dagen dat je vruchtbaar bent heb je meer slijm. Het is helder en als je het tussen je vingers kunt pakken en een lange draad kunt trekken (ieks) dan ben je het meest vruchtbaar.

Als ik het slijm zie, gaan we zeker aan de klus, maar ik neem het voorals nog niet tussen mijn vingers. De rest van de maand het ik daar geen last van dus het zal wel, denk ik dan.

Hoop dat ik je een beetje heb geholpen. Wellicht kunnen het anderen nog even aanvullen.

groetjes
talke

jep zo doe ik het ook zie bij afvegen het verschil niet dat ik er zo me bezig ben pas 2e maand en we klussen zeer regelmatig nog steeds in love  (ok sorry genoeg)
groetjes Kriebels

Ja, ook voor mij is het de ideale manier om te weten wanneer ik het meest vruchtbaar ben. Ik heb het trouwens niet gehad(gemerkt) toen ik zwanger wou worden van mijn 1e kindje.

Liefs,
Jasmijn

ook wij (gaan) klussen als ik veel slijm heb. Meestal voel ik ook dat ik dan mijn ei heb. Bij mijn 1e kwam ik er pas achter de maand dat ik zwanger werd. Toen had ik er wat over gelezen en toen ben ik er op gaan letten en hebben we extra geklust.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan