Cervixslijm

Ik heb morgen mijn NOD, tenminste als ik uitga van 27 dagen. Die ik verleden keer had, toen was ik 4 dagen overtijd. Toen ik op dag 9 zat, begon ik weer te bloeden, maar voor 2 dagen en maar weinig. Maar zou ik dan moeten tellen vanaf die dag????

Ik vertelde dat ik geen "kwaaltjes" had, behalve rugpijn na het slapen. Maar nu heb ik ook last van mijn tepels gekregen, wat ik anders nooit heb. Erg raar.

Na heb ik al een paar dagen erg veel afscheiding. Las net weer even op www.vruchbaarheid.org. Maar daar staat niets over het cervixslijm bij het naderen van je ongi. Nou ging ik toch maar even testen. En wat zie ik?
Het is doorzichtig en ik kan er lange draden van trekken. En erg veeeeeel. Mijn schaamlippen zijn helemaal opgezet en rood.(sorry voor dit, maar hier kan je toch alles zeggen? Of niet?) Dat heb ik echt nooit.

Ik snap er niets van!!!!
Zou ik dan toch nu nog in mijn vruchbare periode zitten???

Liefs Tatjana
 
Hoi Tatjana,

Ik had precies hetzelfde, veel afscheiding, draden trekken, ik dacht ook even dat ik weer in een vruchtbare periode zat al hoewel die een week eerder al geweest was. Ik werd dus ongesteld. Bij mij is het dus een teken dat m'n ongesteldheid er aan komt. Hopelijk bij jou niet en ben je zwanger natuurlijk. Veel succes! groetjes Noortje
 
Terug
Bovenaan