cervixslijm

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik lees en hoor overal dat je tijdens je vruchtbare dagen meer last hebt van cervixslijm. Mijn eisprong zou as. zaterdag moeten plaatsvinden maar merk bij mijzelf dat ik helemaal geen last heb van cervixslijm. Wie weet hoe dit zit? Zou er graag iets meer van willen weten. Is het zo dat wanneer je geen cervixslijm hebt, de zaadcellen niet de baarmoeder ingaan. Ik weet het inmiddels allemaal niet meer! Mijn man en ik zijn nu al zo'n 10 maanden bezig en hebben al 12 pogingen achter de rug. Zo frustrerend. Maar goed we moeten de hoop blijven houden.

Ik denk niet dat je je daar zorgen in hoeft te maken, ik denk dat dat cervixslijm bij de 1 al veel duidelijker aanwezig is dan bij de ander... Misschien een gekke opmerking, maar dat slijm dient toch gewoon om de zaadcellen de kans te geven naar de juiste plek te "zwemmen", als je geniet van het vrijen dan lukt dat zo ook wel... je snapt wel wat ik bedoel hé

Ben nu ook al een maand of 6 bezig ik ken het gefrustreerde gevoel ik heb dat heel erg maar mijn vriend al helemaal niet hij zegt als het komt dan komt ,t.
Van mij mag het nu wel zo zijn maar iedere keer als ik in mijn vruchtbare dagen zit voelt mijn vriend het als een verplichting om sex te hebben. en houd ie t niet dagen lang vol.

Terug
Bovenaan