cervixslijm

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zal me even voorstellen ik ben nieuw hier op zwanger forum.
Ik ben Esmee en ik ben 22 jaar en zit in ronde 10 voor me 1e kindje.
Nu ben ik al 2 weken overtijd en nog niet positief getest alleen het rare is dat ik vandaag wel een vorm van cervixslijm ontdekte kan dat ook als je zwanger bent? Of komt het dan niet voor?
Alvast bedankt!!!! Groetjes Esmee

hoi hoi,

Welkom!
Ben Linda 28 en zit in ronde 11 voor mijn 1e kindje, 2 miskramen achetr de rug.

Maar goed je  vraag. idd als je zwanger bent heb je gewoon nog steeds afscheiding. Soms meer en soms minder... Maar je zegt 2 weken over tijd te zijn? en heb je al getest?  

groetjes lin  

ja sorry niet goed gelezen...
Als ik jou was zou ik ff naar de dokter gaan. Aangezien alle testen negatief zijn en jij nog steeds niet ongi bent, wellicht slimmer om een bloedtest af te nemen. Hierin is het HCG hormoon veel sneller zichtbaar!

Nou succes en hou me op de hoogte!

Hoi,

Ja ik dacht van ik heb slijm dus ik zal wel niet zwanger zijn dus geen afspraak maken want het is echt dat draderige slijm snap je ?! ik weet niet of je dat ook meemaakt in je zwangerschap? Groetjes Esmee

Hoi Hoi

Kan het niet wezen dat je gewoon 1 keer je ongi hebt overgeslagen en dat je nu weer in je vruchtbare tijd zit. Vanwege het draderig slijm.

Ja anders even naar ha voor een bloedtest wie weet maak je gewoon langzaam hcg hormoon aan.

Succes

Liefs Sharine

Hoi,

Ja ik sluit me ook  bij mijn voorgangster aan. En als je het zeker wilt weten maak dan even een afspraak met je huisarts.

Succes en sterkte!

Groetjes, Jolanda

Terug
Bovenaan