cervixslijm

dag meiden!!!


ik heb een vraag toen jullie aan het klussen waren zoals dat heet constanteede jullie toen elke maand cervixslijm?ik niet namelijk af gelopen keer had ik het heel erg maar de meeste keren heb ik dit niet....mishien zit het dan dieper of zo?
 
Toen ik net stopte met de pil, was er bij ook geen pijl op te trekken, maar na 4 maanden had ik het opeens een keer wel, en heel duidelijk; helder en veel. Toen was het ook direct raak. Dat mocht helaas maar 6 weekjes duren. De maand erop kon ik er weer niets in herkennen en werd ik gewoon ongesteld. De keer daarop dacht ik dat ik het herkende, maar anderhalve week later had ik weer slijm waarvan ik vermoedde dat het mijn eisprong ook wel eens kon zijn. kortom; onduidelijkheid alom. Maar die tweede keer bleek achteraf wel raak te zijn! Met de termijn echo kon de datum van de eisprong/ bevruchting vastgesteld worden. Succes dus met al je onduidelijkheid.
 
Hoi Maantje,

Ik heb nooit dat cervixslijm bij mezelf kunnen ontdekken en ben nu voor de tweede keer zwanger )de eerste werd helaas een miskraam. Ik dacht ook in het begin dat het daardoor kwam dat ik niet zwanger raakte maar het was dus niet zo. Waarschijnlijk zit het dan wat dieper of zo. Ik had wel wat meer afscheiding tijdens mijn eisprongperiode maar het was niet rekbaar en doorzichtig.

Succes in ieder geval,

Liefs Po
 
Terug
Bovenaan