cervixslijm

Hallo allemaal,

Ik hoor eigenlijk niet thuis op dit forum aangezien wij al ruim anderhalf jaar proberen zwanger te raken, maar ik heb toch een vraag die ik volgens mij het best hier kan stellen.

Als je zwanger bent kun je dat natuurlijk aan verschillende dingen merken, oa aan een positieve test en wat (persoonlijke) zwangerschapsverschijnselen.

Als je in je vruchtbare periode zit, kun je dat zien aan je cervixslijm. Dan kom ik bij mijn vraagje. Ver andert je cervixslijm ook als je zwanger bent? Zoja, op welke manier?

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik vroeg het mij ineens af.

Liefs Daisy
 
Ja ook dan wordt het meer, maar hier met momenten dunner en andere momenten dikker.
Of je er aan kan merken dat je zwanger bent?
Heb ik nooit zo ervaren!
Liefs MJ
 
Bij mij was het juist meerder.Ben nu 14wk zwanger en heb nog niet veel afscheiding,minder dan voorheen zeg maar.
Het was toen niet iets waar ik aan merkte dat ik zwanger was.
 
Thanx voor alle antwoorden! Ik was er gewoon bernieuwd naar! Hier hoor je niet zo veel over... Ook hoop ik zo wat minder snel te gaan testen. Al een aantal keer over tijd geweest (de nodige dagen) en toch geen positieve test.

Ik ben iig weer een stukje wijzer!

Thanx meiden!
 
Thanx voor alle antwoorden! Ik was er gewoon bernieuwd naar! Hier hoor je niet zo veel over... Ook hoop ik zo wat minder snel te gaan testen. Al een aantal keer over tijd geweest (de nodige dagen) en toch geen positieve test.

Ik ben iig weer een stukje wijzer!

Thanx meiden!
 
Terug
Bovenaan