Cetrotide, Gonal f en pregnyl

hallo

ee hele tijd geleden heb ik hier ook geschreven,   wij hebben inmiddels 3 maand op de wachtlijst gestaan voor icsi in eigen cyclus in het UMCG.
afgelopen week heb ik de brief gehad at we mogen starten als ik ongesteld word.
de medicijnen die ik krijg zijn de Cetrotide en gonal f en pregnyl
wie heeft dit ook gehad???? wat zijn je ervaringen hier mee???   ook na een eventuele terugplaatsing zal ik pregnyl gaan spuiten.

groetjes wilma

Hoi Wilma

Deze combinatie heb ik niet gehad, maar los van elkaar wel. Cetrotide kreeg ik na een overstimulatie om de eitjes te laten krimpen. Gonal F werd bij mij vervangen door puregon (ik reageer te snel en dosis was minder te regelen voor mij). Maar ik weet dat er meerdere zijn die deze combi krijgen.
ik wens je succes

Liefs

Lydia

Hoi Wilma,

Ik heb het zelfde schema gehad als jij. Men noemt dit het korte schema. Dit was bij mijn tweede ivf poging. Mijn eerste poging had ik het lange schema. Dit schema zegt het al, het is kort. Normaal meot je eerste beginnen met decaptetyl. Dit is nog voor je menstruatie. de cetrotide moet je zelf klaar maken en dat was in het begin wel even lastig. Mijn man heeft die gedaan. Bij mij is het niet gelukt en mijn tweede poging is dan ook mislukt. Wij zijn er tijdelijk even mee gestopt omdat ik lichamalijk en geestelijk helemaal op ben. Even een time-out dus. Ik wil jou in ieder geval veel succes wensen.

lfs Roelien

Terug
Bovenaan