ceverix????

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Wat is nou cevrixslijm?
Groetjes van Baby24 ( ronde 1)

Hoi

cervixsslijm is baarmoederslijm,,
Dit maakt je baarmoeder aan en veranderd door de cyclus heen van structuur..
als het wit romig is dan ben je net ongi geweest en dit is ook aan het einde van je cyclus.

Rond de vruchtbare dagen veranderd dit van romig wit naar slijmerrig /waterig je kunt er dan draden van trekken.

groetjes monique

Ik heb nl sinds vandaag wel slijm waar ik draden mee kan trekken maar dat is wel wit van kleur, beetje melk- achtig?
Bedankt voor je reactie en voor de reactie's die misschien nog komen gaan

Baby24

Hoi,

Het klinkt misschien een beetje raar maar wanneer je seksueel opgewonden raakt dan krijg je ook meer slijmvorming, ook draderig. Volgens mij is dat hetzelfde! Tijdens je eisprong, wanneer je opgewonden raakt en wanneer je zwanger bent is je afscheiding dikker en doorzichtiger. Ik heb zo op mijn lichaam gelet dat me dat is opgevallen, en natuurlijk door alle informatie die op het net is te vinden!

Suc6. Ingewikkeld allemaal he? Zo dacht ik laatst nog dat je eigenlijk bijv.ook foto's van je borsten zou moeten maken wanneer je niet zwanger bent zo dat je duidelijk weet hoe ze er nu eigenlijk uitzien! Wanneer je er zo op gaat letten zie je elke dag wel weer iets anders is mij opgevallen.

Groetjes Ineke.

Terug
Bovenaan