Cevixslijm, baarmoederhoogte, draadtrekkend slijm??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wat is cervixslijm en draadtrekkend slijm??
Letten jullie daar echt allemaal op?
En ook op de hoogte van de baarmoeder?
Ik voel me echt echt een leek op dit moment.

Liefs, Nadine.

hahhaa ik kan me voorstellen dat je je een leek voelt, voel ik me soms ook nog hoor al ben ik al in ronde 8.
Ik let nog niet echt bewust op het cervixslijm enz. temperaturen doe ik ook nog niet. Laat het maar komen als het komt, je kan er verder toch heel weinig aan doen. Maar kan me voorstellen dat het handig is om te weten wanneer je ei komt. Ik voel hetm meestal komen dus dat is fijn.
Lees gewoon lekker mee op het forum en je wordt iedere keer weer een beetje wijzer. En weet je niet wat iets is gewoon vragen of typ het in bij de zoekvraag en je komt er vast en zeker een topic of iets over tegen die jou weer wijzer maakt.
Het is niet raar dat je een hoop dingen niet weet, maar goed ook want als je alles wilt weten of weet dan zit je hoofd wel erg vol.

succes met de kennis vergaren en uiteraard met het zwanger worden

Hoi Nadine,

Ja lekker onderwerp he?? Cervixslijm is anders van structuur dan je gewone afscheiding, dus zodra je dat opmerkt ga je je vruchtbare dagen in. Soms heb ik ik het  zo erg dat ik er niet eens omheen zou kunnen al zou  ik het willen .

Aangezien je net in ronde 1 zit, zou ik me daar nog niet echt druk om maken. Ga gewoon lekker klussen met regelmaat en hopelijk hoef je niet net als velen van ons maandenlang elke maand in spanning te zitten en ben je lekker gauw zwanger. Mocht het na een tijdje helaas toch nog niet gelukt zijn dan kun altijd nog in de weer gaan met ovutesten, tempen en het onderzoeken van je cervixslijm. Tot die tijd: laat gewoon lekker de natuur zijn gang gaan en probeer er van te genieten.

Succes!

Tammy

Dank jullie wel meiden voor jullie reacties.

Agh ja het is inderdaad nog helemaal niet zo van toepassing.
Ik wil het zo graag goed doen. Ik lag zelfs met kussen onder mijn billen en benen half omhoog na het vrijen. En klaarkomen na mijn man, omdat ik dat ergens gelezen had.
Ik ga proberen er niet meer zo mee bezig te zijn.
Het is toch wat he.

Liefs, Nadine.

Hoi Nadine,

Op deze website kun je informatie hierover vinden onder 'zwanger worden' . Anders even zoeken met google ofzo. Ik heb er van alles over gelezen, maar vind het wel lastig om bij mezelf verschil in cervixslijm,  hoogte van de baarmoedermond enz. te herkennen.
Dus gewoon stevig klussen!      

Terug
Bovenaan