Chacha81

Hoi Chacha81
Ik hoop dat het bloeden gestopt is? Weet je al meer over waarom die bloeding is ontstaan?
Denk regelmatig aan jou en hoop dat alles goed gaat en komt.

Liefs Bliesener

Wat lief. Het bloeden is gisteren gestopt. Verlies nu alleen nog oud bloed. Probeer het nu een beetje rustig aan te doen ga braaf smiddags even naar bed. Het is niet duidelijk waar dit vandaan is gekomen. Gisteren bij de vk geweest maar die kunnen ook niets zinnigs zeggen over de oorzaak. Maandag middag heb ik een afspraak bij de gyn voor een echo om te kijken naar de baarmoedermond en de placenta. Hoop dat ik dan wat meer weet. Hoop ook dat dit een eenmalige gebeurtenis was. Gelukkig is met de baby vooralsnog alles oke.
Ik laat het even weten wat de gyn er maandag weer verder van zegt.

Wat raar he. Ze kunnen medisch zo veel tegenwoordig maar van dit kunnen ze niet zeggen wat t is.
Heel maf.
Gelukkig is t gestopt en gaat t met je kindje wel goed.
En hopelijk kan de gyn je meer vertellen.

Rustig aan doen he!!! Het is voor een goed doel.

Mamma3007

Gelukkig maar dat het bloeden gestopt is. Heel fijn dat alles goed gaat met je baby. Hopelijk kunnen ze je vertellen waardoor het kwam zodat je misschien rekening mee kan houden door rust of iets dergelijks.
De angst slaat gewoon toe als je zo gaat bloeden en is dan lastig om dat los te laten. Na de miskraam heb ik nog steeds een beetje angst of het ook echt allemaal goedkomt terwijl alles perfect verloopt. Laat staan hoe dat nu voor jou moet zijn.
Veel sterkte,succes en liefs en hoor graag over uitkomst maandag :)

Oh wat fijn dat het bloeden gestopt is! Wat een stress voor jullie zeg...
Hopelijk blijft het weg en was het eenmalig en heb je nu een probleemloze zwangerschap verder!
Veel succes bij de gynaecoloog maandag!

Ik val ff in vanaf de december club..
Mijn zus heeft vanaf 20weken ook heel veel bloedingen gehad bij haar bleek dat de placenta er voor lag..
Zij heeft toen wel de ene ziekenhuis opname naar de andere gehad en de kleine is uit eindelijk met 35 en halve week geboren en onderhand een gezonde dame van 6jaar

Terug
Bovenaan