chagerijninge dreumes

pff wordt op moment echt moe van antonio weet niet wat er aan de hand is maar wordt gek van hem normaal gesproken is hij heel vrolijk maar nu wil hij niks huilt aalleen maar wil op schoot niet op schoot, slaat om zich heen wordt driftig. grrr zou het een sprongetje zijn, hoop het want wordt er gek van

ik ken het joany is ook zo lekker bezig. en als ze dr zin niet krijg nou nou echt een meid hoor. hoop ook dat het snel over gaat. dus meid wees gerust je bent niet de enige haha

Hier precies hetzelfde! Ik weet alleen de oorzaak wél, Connor krijgt kiezen en hoektanden door én hij hangt een beetje tussen 1 en 2 slaapjes op een dag. Dus als ie maar 1x slaapt (middag) dan is ie aan het eind van de ochtend én aan het eind van de middag niet te genieten.
Dat driftige is wel nieuw voor mij, Margo had dat helemaal niet! Ik laat 'm maar even uitrazen op dat moment, dan krijgt ie in ieder geval de boodschap dat het geen zoden aan de dijk zet .......

Hier gelukkig geen(nog) last van.....
Maar 1,5 week terug wel pppfff was niet gezellig meer, maar was ook maar een dag of 2...
Nu hier een heel gezellig kereltje wat lacht en kletst.
Sucses dames! ;-)

Hier ook z'n manneke Pff maar hij heeft ook last van 1kies en 2hoektanden hij is net van verschrikkelijk uitslag af wangen zo rood als een kreeft hele week al flinke vieze tanden luiers

En tja dan is alles tegen het zere been hè

En ik dacht dat die van mij alleen driftig was hahahaha. Hij kan er hier op het moment ook wat van. Vorige week bij mijn moeder heeft hij een heel uur zitten gillen, niks was goed. Hij heeft dat soort buien op het moment wel meer, maar meestal alleen thuis. Ik schenk er niet teveel aandacht aan, in de hoop dat het dan wat minder wordt. Hij heeft het niet elke dag gelukkig maar moet er wel erg aan wennen. Hij was altijd zo makkelijk en vrolijk hahahaha.

Terug
Bovenaan