Chagrijnig ;-(

Heyhey,

Hoe is het met jullie humeur gesteld?
Ik ben af en toe zoooo chagrijnig blehhhh
Ik heb het zelf ook door en kan het dan niet veranderen zo frustrerend!
Ik gooi het maar op de hormonen??

Hoop op een zelfde verhaal ;-)
Dat helpt altijd zo!! Hihi

xx Natas

hoi hoi,

Goh, dat heb ik nou ook de laatste paar dagen. Terwijl ik eigenlijk super vrolijk moet zijn omdat ik weer zwanger ben. Ben nu niet echt de gezelligste, niet echt leuk voor de rest van ons gezin. Hoop dat het snel weer opknapt! Morgen weer aan het werk, ben net een week vrij geweest. we zullen zien of het daar beter van wordt ):-.

Bij mij komt het ook doordat ik al 8 kilo ben gegroeid, bij beide vorige zwangerschappen ben ik 25 kilo aangekomen, met heel veel moeite heb ik dat er weer af gekregen. Ben bang dat dat nu weer gebeurd. Daar word ik niet vrolijk van, maarja, ik doe het zelf (snoepjes, chips, lekkere koekjes), alles is ook zo lekker. Mijn man komt nergens van aan, hij kan eten wat hij wil. Grrr....

Ik vind het ook altijd fijn als er zwangeren zijn die het herkennen.

Succes!

Doei doei

Hier gaat het wel goed nu maar ben wel chagrijnig geweest, had wel last van de hormonen. Nu heb ik alleen nog zo nu en dan een emotionele bui, ook niet zo leuk. Op één of andere manier heb ik dat vooral bij zielige tekenfilms zoals Up en Ice age haha... en ik kan niet altijd de pesterijtjes van mijn vriend meer hebben :-(

Goedemiddag dames,

Ik ben de laatste tijd niet echt te genieten moet ik zeggen. Ik kan mij dan ook helemaal bij je verhaal aansluiten. Dit weekend haalde ik zo uit naar mijn vriend dat ik er zelf van schrok. hij kon er wel om lachen moet ik toegeven. Gelukkig kan hij veel hebben en als het hem te gek wordt stuurt hij mij achter de computer om spelletjes te spelen en als het wat later op de avond is krijg ik een sneer terug van "zal je niet eens op bed.......". En dan kijk daar maar tv. Maar zoals ik al zei kan heel veel van me hebben op dit moment en ziet de humor er wel van in.

Groet Tamara

Terug
Bovenaan