Chamodent of Dentinox

Een tijdje geleden heb ik Dentinox gekocht om het tandvlees te verdoven bij het doorkomen van tandjes. Dit is best wel lastig; met een wattenstaafje moet je dit opbrengen. Nu heb ik ook gelezen over Chamodent, homeopatische druppeltjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand tips hoe de Dentinox op te brengen? Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
Chamodent is een homeopatisch middel dat je langdurig mag gebruiken als je denkt dat de tanden doorkomen.

Dentinox is voor als ze er echt last van hebben en je het meteen wilt verdoven.

Dus chamodent werkt op langer termijn.
en Dentinox werkt meteen.

groetjes joyce mama van Mara 7 maanden
 
Dentinox heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik heb bij al mijn kinderen chamodent gebruikt en ik vind dat het goed helpt. Voordeel is dat het ook schijnt te helpen tegen oorpijn en dat gaat vaak samen met tandjes krijgen.
 
Je kunt ze allebei goed gebruiken.
Het nadeel van dentinox is dat de kinderen tot 3 kwartier erna niet mogen en drinken. Er is namelijk eens kan op verslikken dan.
Je de chamodent tabletten vallen in de mond direct uitelkaar. En in de druppels zit een beetje alcohol en dat vinden sommige kinderen weer vies.
 
Ik gebruik ook chamodent als ik merk dat ze uit haar doen is door het doorkomen van haar tandjes ik vind het ideaal. Heb ook dentinox geprobeert maar vond het niks. Veel sterkte
 
Terug
Bovenaan