Chantal en alle andere meiden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik las juist jouw reactie op de mijne.
Ik wil me in de eerste plaats excuseren, maar ik hoop dat je mij ook kan begrijpen. het doet pijn als je mensen ziet reageren op jouw naam en ik nam het ff te persoonlijk op, maar hoe zou je zelf reageren als ze jouw naam gebruikten om zo van die rotzooi te verspreiden? Nu, ik hou er over op, heb echt geen zin meer om over die eikel/truttebel te schrijven, hij/zijnv erdient het gewoon niet om er zoveel woorden aan vuil te maken.
We zijn hier trouwens allemaal om dezelfde reden, liefst zo snel mogelijk zwanger worden. En we hebben elkaar soms nodig om door moeilijke momenten te komen en dat is nu het fijne aan dit forum, we moeten elkaar steunen.
Zo dit wou ik even kwijt.

Voor de rest: iedereen die zwanger is: Proficiat
Iedereen die nog wacht op hun komende ongi: succes
En iedereen die ook zolang moet wachten als ik: blijven hopen.

grtjs,
Bea

Hoi Bea,

Tuurlijk kan ik jouw reactie begrijpen..het is ook erg gemeen en kwetsend van haar om jouw naam te gebruiken, zou ik natuurlijk ook niet leuk vinden..

Ik heb er wel de hele dag nog mee in mijn maag gezeten, maar ben blij jouw berichtje nu weer te lezen..

Die andere Bea is het inderdaad niet waard om zoveel woorden aan vuil te maken. Wijzelf zitten in ronde 12 en vond het zo gemeen wat die andere Bea zei, ik dacht te reageren zodat ik alle anderen meiden kon steunen, omdat ze iedereen daarmee kwetst en daar hou ik niet van.
Zulke raddraaiers moeten hier niet komen. Maar goed, nu hadden wij bijna woorden, terwijl zij de raddraaier is en dat moeten we maar niet doe hé Bea?!

Wij zijn verder allemaal dolblij met dit forum, wij meiden zijn er om elkaar te steunen omdat we allemaal graag dat mooie wonder willen krijgen..
Daarom is het zo heerlijk dat je hier je verhaal kwijt kan, omdat deze meiden je begrijpen..

Dus Bea, zand erover, we gaan alleen nog maar over belangrijke dingen praten, vind je niet??

Ben blij dat het opgehelderd is..

Lijkt me trouwens ontzettend moeilijk om zo ontzettend lang op je ongi te moeten wachten..weten ze waarom het zo lang uitblijft??
Ikzelf zit in ronde 12, moeten deze maand voor de 3e keer terug naar de gynaecoloog..

Ik wens je veel succes, en het is zoals je zegt, blijven hopen, positief blijven..

Als ik ooit de verhalen lees van sommige meiden die slechte uitslagen in het ziekenhuis krijgen omdat het zaad niet goed is ofzo, dan prijs ik mezelf weer gelukkig en besef ik des te meer dat ik in mijn handjes mag klappen en niet mag klagen, omdat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben.
Wij weten in ieder geval al dat het zaad van mijn man dik in orde is en bij mij is alles ook prima in orde, en dat is al heel wat..

Succes meid, ik zal jouw verhaaltjes blijven volgen..

Liefs, Chantal

Terug
Bovenaan