Charile is geboren!!!! 24-05-2012

Hallo meiden,

24-05-2012 is onze dochter Charlie geboren!!!!

Alles gaat goed met ons, we zijn echt aan het genieten van onze 2 meides.

Het was een super bevalling, geheel anders dan dat ik had gedacht...

Werd woensdag op donderdag nacht om 1.00 uur wakker, met het idee dat ik buikpijn had. Ik er even uit om wat te drinken, m'n dochter kwam uit bed. En voelde waarschijnlijk iets aan, want die wilde alleen maar bij me zitten en ging niet meer slapen. We hebben samen nog even een filmpje gekeken. Om 3.00 heb ik m'n man maar wakker gemaakt, want ik had af en toe rugweeen, maar wel het idee dat het door zou gaan zetten. Omdat ik niet wilde dat m'n dochter het zou zien, heb ik m'n moeder gebeld of ze Robin wilde komen halen. M'n moeder was hier om half 4 en had toen wel wat rugweeen, maar waren nog prima op de vangen. Die ging om 4 uur weer weg, met het idee dat het nog wel lang zou gaan duren. (had zelf een extra pyama etc meegegeven voor evt de volgende nacht ;))
Om 4 uur maar de verloskundige gebeld, die kwam langs om kwart over 4. Even kijken hoeveel cm ik had. Het waren er al 4... Wow... Ik nog een wee weggepuf op bed en ik naar de huiskamer. Sta ik bij de bank, krijg ik persweeen. M'n man me naar het bed geholpen/getilt (gelukkig is alles gelijk vloer) Lig ik op bed, heb ik 10 cm. (in dus 1,5 min tijd, 6 cm erbij0. Na 8 min persen lag m'n kleine meid op m'n buik!!!!!! Kon het niet geloven... Het ging allemaal zo snel, had het ook zeker niet verwacht.
Ook omdat de bevalling van Robin zo lang duurde...
Heb 4 hechtingen. Was voor de zekerheid ingeknipt, omdat ik bij m'n vorige bevalling een sup-totaal ruptuur had.
Heb echt 2 dagen nodig gehad om het allemaal voor mezelf op een rijtje te krijgen.

Het gaat allemaal erg goed, is een heerlijk grietje... Slaapt veel...
Ook Robin is erg lief voor haar zus, ze voelt zich helemaal trots dat zij nu grote zus is.

Voor degene die al bevallen zijn; van harte gefeliciteerd!!!!
Voor degene die nog moeten; succes met de laatste loodjes!!!

Liefs Laura

Terug
Bovenaan