Charlie geboren!!!

hoi allemaal!
afgelopen zondag is onze dochter Charlie geboren.
ze woog 3710. ze is vanmorgen gewogen op 3720. ze doet t hartstikke goed, ze drinkt nu al 90 cc (fles).
ze heeft wel wat last van buikkrampjes, dat is zo zielig.
we hebben er vandaag een middeltje voor gekocht.ik hoop dat dat goed werkt.
vanmorgen zijn bij mij de hechtingen eruit gehaald, dat luchtte wel op, nu trekt t niet meer zo.
ik heb vanmorgen weer even op mijn buik gelegen.Heerlijk! dat heb ik wel gemist. :)

gr, Inge

Hoi Inge,

Gefeliciteerd met jullie dochter!
Super dat ze alweer op haar geboortegewicht zit...
En die krampjes zijn idd heel zielig.. je kan zo weinig doen...
Wat heb je gekocht voor middeltje?
Ik hoor van anderen goede berichten over Infacol...

Geniet lekker van jullie meisje!

Liefs Maike

hoi,
gefeliciteerd met jullie dochter.mijn dochter is 4 weken die nu net zo zwaar.
erg he die buik krampen.
ik heb die inflacol gehaald maar ze begint gewoon te kokken als ik het geef.
lekker he weer op je buik liggen.
in het ziekenhuis waren ze verbaasd.ik heb net zo lang liggen duwen en schuiven dat ik weer op me zij lag.
duurde wel meerr als een half uur.maar heb wel lekker geslapen.haha.
nu heb ik nergens meer last van.
geniet lekker van je kleintje het gaat zo hard.
groeien als kool.
gr marjan

maike,

ik heb idd ook infacol,
op advies van de kraamhulp en de verloskundige.
we hebben wel t idee dat t werkt.
maar ze drinkt haar fles echt veel te snel leeg,
ze kan em met zo'n 5 min. leeg drinken.
dan verslikt ze zich weer, en begint te proesten,
het gaat nu een dag of twee weer beter, een paar dagen daarvoor moest ze best vaak spugen.
(we gebruiken dus voortaan maar handdoeken ipv spuugdoeken, want daar redden we t' dan niet mee.)
we hebben ook geprobeerd om de fles niet in een keer door te geven, maar dan valt ze weer in slaap, en wil ze niet meer.als ik ga pushen gaat ze weer kokhalzen, das ook niks.
nu hebben we een andere speen gekocht, en daarmee had ze na 20 min. nog geen halve fles leeg...

ach, we kijken t nog eventjes aan, ze doet t niet slecht, en slaapt steeds beter door.

gr Inge

hoi hoor hier helemaal niet thuis want ben van april forum maar las je berichtje dus denk reageer even.. wij hebben destijds ook infacol gebruikt en dat werkte super. las dat je al geprobeerd had om de fles niet in 1x te geven maar dat ze dan in slaap viel.. misschien en tip voor je die ik van mijn kraamhulp kreeg: fles voor 3/4 laten opdrinken, omhoog houden voor boertje vervolgens schone luier en dan "toetje" dus laatste beetje door het verschonen is ze dan weer wakker werkte bij ons toen wel goed. mag ik trouwens vragen welke speen of fles je nu gebruikt?/

groetjes non

hoi nonnie

het gaat nu gelukkig een stuk beter,
ze drinkt veel minder snel.
uit haarzelf.
we hebben difrax flessen.
met een standaard speen.
we hebben ook een platte speen gebuikt voor gulzige drinkers, maar dat schoot niet op.
ze valt nog wel eens in slaap, maar ik verschoon haar nu vaker na de fles, en dan drinkt ze idd na de luier het laatste beetje nog.

gr, Inge

Terug
Bovenaan