ja morgen is het dan zover,ik ben al vanaf gister al echt zenuwachtig. ik mag morgen om 15:00uur en vind het zo spannenddddddd!
hoop zo erg dat alles goed is, mijn vriend heel droog, tuurlijk is alles goed. maar als moeder zijnde, heb je pas echt bevestiging als je je kleine wonder hebt gezien en het hartje hoort kloppen. volgens berekening ben ik morgen 7 weken en 3 dagen. de echo die ik morgen, is echt ter bevestiging, omdat ik echt onzeker ben. anders had ik de echo pas 10 mei gehad en 10 mei blijft ook gewoon staat als de 1ste echte afspraak. mijn vriend gaat morgen mee en mijn zoontje die het helemaal spannend vind, al vanaf het begin zegt ie zusje hier en zusje daar, ik heb hem nog geen 1x broertje horen zegge, terwel ik iedere x zeg, het kan ook een jongentje zijn. het is bij mama allebei welkom. ik laat morgen zeker weten hoe het gegaan is!!!
@charlotje jij ook veel succes morgen, ben net zo zenuwachtig als jij denk ik hihi, gewoon positief dat het allemaal goed is!! en een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan.
liefss suzanne