@charlotje

A

Anoniem

Guest
Jij had pas een topic over pre-seed als ik het goed heb. Ik heb het deze ronde ook gebruikt. En ik neem de verhalen met een grote korrel zout hoor. Maar kwaad kan het in ieder geval niet. Bij ons is het gelukt. Geloof niet dat het door de pre-seed gekomen is, maar misschien dat het een klein beetje geholpen heeft.

Wat goed dat het nu raak is meid, echt! Super voor je!

Ik heb gister en vandaag al bloedverlies gehad en zo begint het elke ronde dus helaas, geen zwangerschap voor mij. :-( Ongi zal dinsdag doorbreken. Dat is ook mijn 'probleem' vrees ik, bloedverlies begint al 9 dagen na ei en dat is echt te vroeg om zwanger te worden. Maar november gaan we weer terug naar de gyn.

Klopt, wij hebben Preseed gebruikt. Maar ik vond het geen succes... Moet ook zeggen dat ik oorspronkelijk al geen glijmiddel nodig heb, laat staan in de vruchtbare dagen. Vond het echt rotspul en weet niet of we het nog gebruiken de volgende ronde. Tis echt alleen geschikt vind ik als je na het inbrengen stil blijft liggen voor mijn gevoel. En dat werkt bij ons niet haha!

Fijne zwangerschap!

wow gefeliciteerd. Hoe oud is jouw eerste nu eigenlijk?
Wij gaan door naar ronde 4... pffff balen. Ik merk dat ik er toch wel verdrietig over ben, hoewel ik mijzelf head voorgesteld dat het toch wel wer lang zou duren, gaat die knop om zodra je weer begint met proberen.

gr.
wenser

Hij wordt zondag 6 maanden. Hadden besloten gelijk weer door te gaan in de mmm. Ik zag het zelf proberen niet echt meer zitten. En maar goed ook. Want volgens de gyn is de kans vrij klein om zelf zwanger te worden. Ik had alleen niet verwacht dat het bij 1 rondje hormonen al raak zou zijn. Ben ook uiterst verbaasd en best onzeker. (maar wel heeel blij) Ik hoop dat het bij jou ook snel mag lukken meid. en niet te lang zelf blijven tobben he. Je kan voor een tweede zo gelijk bij de gyn terecht.

Terug
Bovenaan