@ Charlotje

A

Anoniem

Guest
Hey Charlotte,

Wat een ontzettend naar bericht dat je een miskraam hebt gehad zeg. Toen ik het las op het forum kreeg ik gelijk kippevel en werd ik helemaal koud.

Zoals je weet zit ik er nu ook midden in. Gisteren ben ik gecurreteerd, ook in het ezh. Het is allemaal goed verlopen, maar had wel veel bloedverlies tijdens de curretage. Het lijkt er op dat het bloedden al is gestopt, want vannacht heb ik geen bloed meer verloren en nu ook (nog) niet. Deze week moet ik nog thuis blijven, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me fysiek goed voel.

Als je wilt (en het fijner vindt) mag je me ook mailen via mijn privéadres; yschadenberg@gmail.com.

Heel veel sterkte meid. Ik denk aan jullie!

Groetjes,
Yani.

Hey meid

Wat fijn om te lezen dat het fysiek weer beter met je gaat! Is de curretage je voor zo ver het kan mee gevallen? Neem lekker je rust deze week zodat je lijf weer bij kan komen. Is heel belangrijk. Mij heeft het iig heel goed gedaan om 2 weken thuis te zitten, ook al ben ik dan niet gecurreteerd.

Sterkte voor jullie meiden en partners..

Liefs dikke knuffel

Hey Renate,

Dank je wel. Het is een fijn idee dat ik deze week lekker thuis kan blijven en rustig de draad weer op kan pakken. Gelukkig steunt mijn werkgever me hier volledig in, dat scheelt veel.

En.. jij bent weer zwanger natuurlijk. Echt superfijn voor jullie. Hopelijk gaat het deze keer goed, daar gaan we van uit en mag je eind van dit jaar een wolk van een baby in je armen sluiten! Probeer van je zwangerschap te genieten. Hopelijk vallen de kwaaltjes mee trouwens.

Liefs,

Yani, heb je gemaild!

Renate: helemaal super dat je weer zwanger bent! Ik was dat 4 jaar terug ook meteen, 2,5 week na curettage weer een eisprong en zwanger!

Heyy Yaan79

Fijn dat je werkgever je steunt. dat deed de mijne niet en dat is heel vervelend. Dat ik weer op mijn werk was kreeg ik de vraag; zo alles weer naar wens? PARDON!
Doe lekker rustig aan komende week!

Ik probeer ervan te genieten maar het lukt moeilijker dan de vorige keer.. En ja de kwaaltjes vind alleen de moeheid echt heel vervelend.. ik kon vanmiddag mn ogen ook niet meer open te houden, dus heb even de binnenkant van mn ogen bekeken.

Liefs

@ Charlotje
Ok van die zwangerschap heb je nu een gezond kindje? Ik ben zo bang dat t weer fout gaat als je wel eens leest dat meiden het 2,3,4,5,6 keer achter elkaar hebben.. dan denk ik; ik heb het pas 1 keer gehad..

Liefs

Hi Renate,

Ja, kerngezond zelfs! :) Geboren met 41 weken en ruim 4 kilo, een heerlijk ventje...
Was dus meteen zwanger, was ik de eerste keer ook maar die ging dus mis. Die onzekerheid is dan afschuwelijk, ik leefde bij de 2e zwangerschap van echo naar echo. Ik kan je dan ook aanraden: lekker veel echo's regelen! En geef toe aan je moeheid, je lijf is hard aan het werk! Genieten is makkelijk gezegd maar zwanger en genieten vind ik gen combi. Tuurlijk is het iets heel moois en bijzonders, maar genieten vond ik het niet. Zeker niet na een miskraam, dan ben je onzeker, gestressed en de tijd gaat langzaam. Laat je dus niet gek maken! Tuurlijk is het super dat je weer zwanger bent, maar het is logisch dat je (nog) niet kan genieten. Komt na het 1e trimester wel, maar probeer stukje bij beetje vertrouwen te krijgen. Het gaat je lukken!!!

Terug
Bovenaan