chatten

hallo, even ter informatie van de zwanger-worden- meiden...wij hebben op chatcity.nl een chatroom geopend om wat directer contact te hebben...Natuurlijk zijn ook jullie van harte welkom. Even aanmelden en dan elkaar veel directer spreken...leuk toch! Kom eens langs!!!
liefs enchanting
 
Ik zou het echt hartstikke leuk vinden om te chatten maar ik snap he-le-maal niks van dat chatcity gebeuren. Ik heb al een paar keer geprobeerd me aan te melden maar ik kom niet in een room en ik kan niets vinden.

Op MSN ben ik 3 jaar beheerder van een room geweest dus je zou zeggen dat ik zou moeten kunnen chatten maar bij dat chatcity is het me nog nooit gelukt.

Ben ik de enige die problemen heeft of zijn er meer die het wel leuk zouden vinden maar het niet voor elkaar krijgen?

Groetjes,

Annemieke
 
hoi annemieke...

wat raar...ehm...ik kan heel truttig alles gaan uitleggen, maar ik denk dat je idd wel weet hoe het werkt...

voor de zekerheid:
www.chatcity.nl
daar kun je na aanmelding bij 'kamers' zoeken naar onze kamer. Je kunt daarvoor op het linkerkolom kijken. Dan verschijnen er heel veel kamers, maar als je 'zwanger' intypt bij het zoekvenster vind íe vanzelf onze kamer. Als je daar dan op klikt opent de kamer. Je moet dan je nickname invullen en ons wachtwoord : babyboom

zo moet het toch lukken?
hopelijk tot later!

groetjes Karien
 
Terug
Bovenaan