Hoi hoi,
Ik zit nu in m'n 2e week van mijn verlof, nog een kleine 4 weken te gaan tot de uitgerekende datum (11 juli).
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik na 2 weken te horen dat ik werd ingeleid en voor mijn gevoel moest ik nog van alles doen, wat voor een klein gedeelte wel zo was, ik had eigenlijk maar amper rust gehad. Toen had ik maar 4 weken verlof en nu bijna 6, dus dat scheelt.
Maar ook nu zit ik met allemaal lijstjes en gedachtes in m'n hoofd, van wat moet ik allemaal nog... Herkennen jullie dit? En wat doen jullie allemaal tijdens jullie verlof?
- kamertje is klaar - check
- kleertjes wassen - check (bijna klaar)
- tas inpakken - check (op de laatste dingetjes na)
- geboorte kaartjes- check
- huis netjes voor kraamverzorgster - nog niet naar wens, mee bezig dus...
- kraambed besteld - check
- borstkolf opzoeken - shit waar ligt die ook al weer...
- vergeet ik nog wat????
En verder ook gewoon lekker stadten, van m'n dochtertje van 2 genieten en leuke dingen doen!
Groetjes Syreetha
Ik zit nu in m'n 2e week van mijn verlof, nog een kleine 4 weken te gaan tot de uitgerekende datum (11 juli).
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik na 2 weken te horen dat ik werd ingeleid en voor mijn gevoel moest ik nog van alles doen, wat voor een klein gedeelte wel zo was, ik had eigenlijk maar amper rust gehad. Toen had ik maar 4 weken verlof en nu bijna 6, dus dat scheelt.
Maar ook nu zit ik met allemaal lijstjes en gedachtes in m'n hoofd, van wat moet ik allemaal nog... Herkennen jullie dit? En wat doen jullie allemaal tijdens jullie verlof?
- kamertje is klaar - check
- kleertjes wassen - check (bijna klaar)
- tas inpakken - check (op de laatste dingetjes na)
- geboorte kaartjes- check
- huis netjes voor kraamverzorgster - nog niet naar wens, mee bezig dus...
- kraambed besteld - check
- borstkolf opzoeken - shit waar ligt die ook al weer...
- vergeet ik nog wat????
En verder ook gewoon lekker stadten, van m'n dochtertje van 2 genieten en leuke dingen doen!
Groetjes Syreetha