... check me out ...

Hee meiden....

Ik hoop niet dat ik hiermee mensen een dip induw... of een rotsteek geef ... of wat dan ook...

Maar ik ben even heeeeeeeeeeeeeeeel blij......

Nee, niet zwanger  (heb dezelfde problemen weer als toen ik van Tygo zwanger wilde raken en de Implanon weg was, dus het duurt ook nog wel even denk ik)

Nee, ik ben toch nog HARTSTIKKE BLIJ....

Reden:

Op de avond van oud en nieuw (2007/2008), dus 5 ½ maand geleden is deze foto van mij (en hubbie) gemaakt:

Hmmmm
Gisteren is DEZE foto van mij gemaakt:

Pfffff ik kan het zelf bijna niet geloven. Ik ben nu LICHTER als vlak voor ik zwanger werd van Tygo.

Ben zo ongelovelijk trots, evenals mijn hubbie.....

Wel een grappig detail:
Mijn vriend heeft nooit willen trouwen. Hij vind dat maar onzin. We wonen samen, hebben alles bij de notaris vast laten leggen en trouwen zou dan alleen een naamwijziging zijn. Hij ziet de romantiek er niet zo van in zeg maar.

Ooit (een hele tijd geleden) heeft hubbie zelfs eens tegen mij gezegd (wel uit geintje gelukkig)
Ik ga pas met je trouwen als je 20 kilo bent afgevallen....

Dit zei hij op een moment dat ik helemaal niet zo heel  zwaar was, dus als ik 20 kilo op dat moment zou afvallen zou ik denk ik omvallen (of omwaaien haha), dus hij kon er op dàt moment zeker van zijn dat hij niet hoefde te trouwen hahahaha

Maar echter nu.......... hahahaha nog 3,8 kilo te gaan en dan moet hij eraan geloven hahahahahaha. Ik zei het gisteren tegen hem en hij kreeg er een kleur van hihi.

Wordt vervolgd hahahahaha

Groetjes van een hele happy M

Ik verwachtte een stoere foto van Tygo met een zonnebril op ofzo!
Maar dit is veel stoerderder!!!! Wow, wat zie je er goed uit! Was al verbaasd toen ik je Aruba foto's zag, maar ook zo zie je er geweldig uit! Heel knap van je!
Liefs Nelleke

Jeetje, wat een onwijs verschil zeg!!
Je ben echt een heeeeele mooie meid zo!! Super knap van je!!! Echt diep respect dat je het vol hebt gehouden!! Zelf hoef ik gelukkig niet op de lijn te letten, maar ik weet wel dat ik het ook echt niet zo kunnen!!!

Super meid!!

Liefs, Mijn schatje

jeetje zeg, wat een verschil!!!! Ik vindt het helemaal te wauwie dat je zo bent afgevallen!
Nou, die 3,5 kilo....ach...  je wordt gewoon een superknappe bruid; dus kom op met dat aanzoek!

Ik vindt het heel knap van je dat je zo bent afgevallen.

Liefs
di silva

wouw   wat ben je veel afgevallen zeg mag ik vragen met wat voor dieet je dat doet zit in het zelfde schuitje ben 20 kilo te zwaar pfhhh lijkt me zo zwaar

groetjes jessica

Terug
Bovenaan