chemie

hallo,ik heb een vraag mijn man werkt in de chemie.hij gaat in dec weg daar,want wegens reorganisatie moet hij,weg,maar kan je dan nog wel zwanger worden?ben erg bang dat het niet gaat lukken daardoor,mijn schoonvader heeft er 36 jaar gewerkt,en 3 gezonde kinderen.
 
Als het jou schoonvader is gelukt nou ja dan is het antwoord volgens mij bekend toch??????

En volgens mij kunnen wij niet echt een ander antwoord geven op jou vraag, wij zijn geen artsen dus ik kan wel zeggen "nee meid sorry jij kunt niet zwanger worden" maar heb jij daar iets aan. Het bewijs dat je wel zwanger zou kunnen worden ondanks dat jou vriend daar werkt is door jou schoonvader geleverd lijkt mij.
 
pfffffff....where have you been lately??? ik heb nog nooit gehoord dat je door ontslag geen kinderen meer kunt krijgen.

waarschijnlijk doel je op wat anders, maar je formulering van je vraag is zo slecht dat ik er niets meer dan dit van kan bakken....
 
Tuurlijk wel. Ik werk zelf ook in de chemie, en heb de afgelopen 14 jaar het nodige binnen gekregen d.m.v ademen huid enz. En ben nu 34 wk zwanger.
Het zegt toch niks als je in de chemie werkt.

 
"De chemie" is nogal breed. Beter zou het zijn om na te gaan met welke chemische stoffen hij precies in aanraking is gekomen en dan per stof na te gaan of het bekend is dat contact met die stof de vruchtbaarheid vermindert.
Zoals je de vraag nu hebt geformuleerd, kom je er echt niet verder mee.
 
Terug
Bovenaan