Chili con carne.

Zo, ik ben echt officieel zwanger hahaha.
Half negen in de ochtend en ik zit een heerlijk bord Chili con carne weg te werken! Jammie!!!
Hahaha.
Zijn er meer mensen met van die fratsen?

oohhh bah!!!! viespeuk.....
nee zulke fratsen heb ik niet hahaha
ik heb eigenlijk helemaal nog geen rare eetdingen.. bij de andere 2 ook niet trouwens...

eet smakelijk!

Bah.... ;) Ik hou nooit van Chili con Carne, maar zeker niet 's ochtends.....

Tot nu toe heb ik nog niet echt gekke eetgewoontes eigenlijk... Ik heb wel de hele dag door een beetje honger...

Bij onze tweede heb ik heel vaak deze combinatie op: vissticks, augurken en mayonaise... En bij de eerste heb ik in de eerste 3 maanden heel veel patat op, ook als brunch, omdat dat zo'n beetje het enige was waar ik zin in had en niet misselijk van werd. Nu ben ik nog steeds eigenlijk nauwelijks misselijk. Dat vind ik ook wel gek, omdat ik tot nu toe bij alle zwangerschappen de hele dag door supermisselijk was, tot een week of 14. Ergens geniet ik nu heel erg van het niet-misselijk-zijn, maar ik maak me er stiekum soms een zorgen om ook, of het dan wel goed gaat... Nou ja, we zullen zien. Ik heb eindelijk de vk maar weer gebeld en dus een afspraak gemaakt.

Haha Chili s ochtends krijg ik ook echt niet weg. Ik ben helemaal verslaafd aan soepstengels. Moet ik ook wel zeggen dat ik elke dag 3 keer overgeef en ik alleen soep stengels kan binnen houden.

Ik vind het normaal super lekker om patat te eten. Maar dit krijg ik nu echt niet door mijn keel. Ik mis het enorm!!

hahah zeker bah.
ik moet ook wel regelmatig eten.
mijn dochter houd ons wel eens wakker snachts nou dan kan ik niet meer slapen omdat kleine uk honger heeft. pff soms wel lastig als je dan moe bent en eigelijk geen zin in eten hebt. heb ik het eindelijk op dan begin ik weer misselijk te worden.

Terug
Bovenaan