Chili e.a. die gezellig mee lezen.

A

Anoniem

Guest
Hallo ! Nou,weer gerefresh maar ben er hoor. Ja we zij helemaal hersteld van de griep en deze maand kunnen we er weer tegenaan. Ik zit er aan te denken om van die ovu testen te bestellen via babybrabbel. Zou het wat zijn ??? Hoe gaat het met jou ? Zit je in de klus of afwacht periode ? Nou,tot schrijfs weer.
XXX

Hallo allemaal,

Chilli is een beetje rustig ik vroeg me ook al af hoe het met haar is.

Van de testen van babbybrabbel weet ik trouwens niets.

Ik wens jou en de rest van de dames veel succes met klussen.(en afwachten en testen)

liefs niempie

Hi XXX en Niempie,

Jawel ben er nog steeds hoor! alleen niet tig keer per dag meer maar probeer het nu op 1 x per dag te houden, de ene keer in de namiddag en de ander keer in de avond zoals nu.

Ik zit nu in de klusperiode maar mijn man heeft de afgelopen dagen moeten werken in een ander gedeelte van Nederland en moest daar ook overnachten dus heb op de vruchtbaarste dag niet kunnen klussen ( volgens Babybrabbel was dat dinsdag en was woensdag mijn eisprong dus ik baal als een stekker en dan zeg/schrijf ik het nog netjes!!!

Heb dus wel zondag kunnen klussen en gaan zo nog ff aan de slag maar ik voel me er niet te happy mee met dit aantal klusdagen.

We zien het wel maar ik word er niet vrolijker door!

En die ovulatietesten vind ik echt super heb dit net getypt onder het berichtje van Maartje.

Ik gebruik wel die van Clear Blue, vind ik een goed merk.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs Chili

Terug
Bovenaan