Chili ea!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo ,

Ben afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest,had een afspraak voor borstfoto's
En een echo vd eierstokken.
Kregen we te horen dat de leeftijds grens verhoogt was en ik dus de onderzoeken niet kreeg.
Chili en de gene die mijn verhaal kennen weten dat ik hier opgewacht heb met zwanger worden.
Ik was dus heeeeeel erg Boos!!!!

Maar goed vandaag dus het gesprek over het gen onderzoek.
Was een goed gesprek en hebben nu besloten om eerst ons gezinnetje compleet te maken alvorens we het gen onderzoek doen.
Deze mevrouw vroeg naar de afspraak van donderdag hoe dat was gegaan.
Zij vond het wel nodig dat wij de borstfoto's kregen en belde haar baas.
ook die vond dit wel noodzakelijk.
De jongste in de fam. was nl 30 jaar en daar trekken ze dan 5 jaar vanaf   dus vanaf 25 jaar recht op onderzoek.
Nu weer een nieuwe afspraak maken voor de foto's

Alleen nu komt het!!!
Man en ik waren erg terleurgesteld donderdag en dachten nou dan kan ik nu ook wel zwanger worden.
Dus geklust op de 14 dag vd cyclus
Als ik zwanger ben mag ik de foto's niet meer hebben.
Hadden ook niet verwacht dat deze mevrouw het wel nodig vond voor foto's.

Nou dit was het lange verhaal jullie horen de rest nog wel!!!!

liefs niempie

he Niempie,

Heb ik net een heel verhaal naar je terug getypt is het weer weg ben ik dan de enige die daar zo vaak last van heeft niet normaal die rot server!!

ik schreef dus dat ik het me goed kon voorstellen dat je boos was heb je daar al die tijd naar uitgekeken omdat je meer duidelijkheid wilde voordat je weer zw wilde worden krijg je dit te horen bah!

fijn dat die andere vrouw wel met jullie mee leeft heb je echt nodig met dit he!

ik kan het me goed voorstellen hoor dat jullie dachten ....geen onderzoeken dan gaan wij nu KLUSSEN potverdikkie hih jammer dat je dan achteraf hoort dat je nu weer wel die borstfoto's mocht wat een ge- emmer he!!

Jullie moeten nu dus wachten met die foto's tot je nod dag dus nog zeker 2 weken hebben jullie al een afspraak hiervoor staan of moet je daarvoor nog bellen?

succes hoor ik lees het nog wel hoe is het met je kindje hoe oud is hij(?) ook alweer ik dacht een jaar of 2  2,5 jaar?

liefs Chili xx ga weer proberen dit bericht te verzenden enige voordeel is dat ik steeds beter 'blind'ga typen hihi maar wel rot hoor dat je telkens alles 3 of 6 keer opnieuw moet doen !

doeiiiiiiiiiiiii

Heel vervelend Niempie!!!
Ik hoop dat het wachten snel voorbij is, zodat je het zeker weet of het kan of niet.
Wan5t ik kan me voorstellen dat je nu dubbel in spanning zit!!
heel veel sterkte en suc6!!

Liefs Vivian

Terug
Bovenaan