chili en anderen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Je vroeg naar het erfelijkheidsonderzoek.
Ik zal het proberen kort uit te leggen.

Mijn vader krijgt volgende maand een Dna onderzoek en dan moet hij nog een week of 4 op de uitslag wachten.
Mocht hij erfelijk belast zijn dan krijg ik ook een onderzoek.
Dus een spannende periode.

Mijn vaders moeder is aan borstkanker overleden en een stuk of 4 van haar zusteres hebben het ook gehad.
En twee van mijn tantes hebben het ook gehad waarvan 2 reeds een onderzoek hebben gehad .
1 van de twee had inderdaad het verkeerde gen.
De derde tante die het dus gehad heeft wil zich niet laten testen.

Sinds kort hebben ze dus het gen EINDELIJK gevonden .
De onderzoeken lopen al jaren.

Wij hebben nu besloten om te wachten met een tweede en mocht ik wel drager zijn van het gen houden we het bij 1 kindje.

Maar chili hoe is het met jou??
Ben zo nieuwsgierig.

veel liefs niempie

Hi Niempie,

Ik heb wel gereageerd hoor op je berichtjes. De eerste keer dat je vertelde dat je voorlopig stopt totdat je de uitslagen weet en ook op je laatste berichtje waar ook Inge vroeg hoe het met me ging.

Ik heb daar gisteren verteld dat ik niet zo veel hier kom deze maand en ik me nu wat rustiger voel en wel wat last heb van steeken en een soort ongigevoel opzich vrij vroeg voor mijn nod maar voor het zelfde geld zijn het mijn darmpjes ofzo?!

Ook mijn tepels zijn wat gevoelig en heb ik wat rugpijn maar verder kan ik er niets van maken en moet dus nu wachten op 26 of 27 oktober dus nog 8 tot 9 dagen wachten!

Wat wel leuk zou zijn is dat we op 26 oktober onze trouwdag hebben dan zijn we 3 jaar getrouwd dus dat zou wel heeeel erg leuk zijn!

Ik hou zelf 27 oktober aan want de laatste keer was het ook 27 dagen oooh dat eeuwige wachten bah!

Succes met wachten en hopelijk is alles snel weer in orde en kunnen jullie ook weer met een gerust hard verder!

Lees het wel weer.

Liefs: Chili xx

Inge hoe is het met je vandaag is het dde 18e?! of wordt het toch pas de 21 ste waarop je meer zekerheid hebt?

Liefs Chili xx

Crienie!! en mini Crienie hoop dat je dit leest want ik heb al heeeel lang niks van je gehoord en hoop dat alles nogsteeds goed met je gaat en met de kleine!

Liefs: Chili xxx

Terug
Bovenaan