Chili en Crienie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wat fijn dat jullie nog even hebben gereageerd op mijn wanhoopsbericht. Miste jullie al een beetje... Ik heb jullie conversatie hieronder een beetje gevolgd. Fijn dat het de goede kant op gaat met je neefje, Crienie! En hoe zit het nou precies met die baan? Ik heb het een en ander gemist.
Ik zat te twijfelen of ik mijn nieuwe NOD al moet doorgeven, maar wil niet op de zaken vooruit lopen. Hoop doet leven, nietwaar!

Jee, Chili, ben je maar 3 dagen weggeweest? Lijkt veel langer. Wat had je? Voel je je nu weer beter? Ben jaloers op je dat je zoveel rust in je kop hebt afgelopen maand. Zul je zien dat het toch raak is, als je het eigenlijk niet verwacht!

Zoals je hebt kunnen lezen heb ik me heel wat meer in mijn kop gehaald, met volgens mij weinig resultaat, want ik denk dat ze me vandaag of morgen komen halen...

Nou, hartstikke leuk dat jullie weer back in the air zijn.

Tot mails,

Inge

Ha Inge,

Tuurlijk heb ik nog iets achtergelaten onder je berichtje thats what friends are for nietwaar!

Inderdaad vervelend dat je je nu zo druk aan het maken bent maar niets is mij vreemd want dat heb ik ook regelmatig gehad dus snap het best.

Dan denk je weer lukt nooit dan weer is het zaad van mijn man wel goed, of zitten we op de verkeerde dagen te klussen ofzo ondanks de ovulatietesten, maar ja je wordt er niets wijzer van.

Ik ben niet ziek geweest ofzo maar had een computervirus of eigenlijk tig virussen heb zo'n spy virus ding en dat heeft mijn man aangezet en nu kan ik dus weer op het forum.

Heb zondag nog wel gereageerd maar maandag en dinsdag kon ik dus niet op het forum komen en op geen enkele site en ook outlook lag plat dus flink balen! en gisteren woensdag kon het dus weer wel en ben dus eigenlijk maar 2 dagen echt niet hier geweest maar het leek wel een week!

Wel moet ik zeggen dat ik een stukje rustiger werd toen ik hier niet de hele dag als hanggroep jongere/oudere rond hing dus was daardoor ietsie pietsie minder aan het denken dus misschien iets voor jou om maar 1x per dag of 1x in de 2 dagen hier te komen?

Ik weet dat dat moeilijk is want de afgelopen maanden was ik hier elke dag wel tig keer tot het ziekelijke af bijna en dat schreef jij dus ook, dus je zou het kunnen proberen of het helpt?

Ben vanmorgen alleen thuis en dan betrap ik me er wel op dat ik er weer vaker aan denk moet vanmiddag pas werken en dat geeft veel afleiding.

De afgelopen weken zijn we met de tuin bezig geweest een bedrijf is hier 4 dagen meebezig geweest en kon dus niet hier komen omdat er telkens mensen kwamen kijken en die mochten dus niets van deze site weten dus kon ik alleen in de late avond hier even kijken, maar soms zoals vandaag, dan kijk ik toch 2 keer ofzo moet zo werken om half 1 !!beginnen dus moet er nu echt mee stoppen en kom dus vananvond weer wel ff hier kijken maar het geeft toch wat rust als je zelf in de hand hebt hoevaak je zelf wilt kijken en dus niet te vaak of de hele dag dat ding open hebt staan, lees het wel moet er nu echt vandoor tot straks, Chili x

Hoi Inge,

ja dat met mijn neefje, daar ben ik ook blijom hoor!
Wat mijn werk betreft, ik heb sinds een tijdje een nieuwe baan en het bevalt alle partijen zo goed dat ze mij ee 6mnd. contract aanboden en die heb ik nu na veel geharrewar met een terug keer garantie naar het uitzendbureau, kunnen accepteren.
pffff, lange zin hahhaha.
Afijn , ik ben erg opgelucht hoor, nu lichamelijk nog wat beter.
Het lijkt wel of alles op hol is geslagen; zere borsten, slecht slapen, obstipatie, snel humeurig of emotioneel, zere linker lies, zware buik, het gevoel alsof ik tonnen weeg, pukkels etc. etc. bah! ik hoop dat ik snel wat weet, zowel zwanger als/of ongie dan maar, dit voelt zo stom....
zucht en klaag........

Tjonge, veel koppijn gehad en het voelde bij vlagen of het er uit moest stromen. Maar toch nog niks. Nou, houen zo, nietwaar!
Voel me echt een wandelende hormonenbom Crienie, net als jij. Ik blijf het maar stom vinden, niet zwanger en dan toch kokhalzend tanden poetsen, puisten en andere ongein. Maar goed, we doen het ergens voor, laten we het daar maar op houden.

Ja, ik neem me steeds voor om minder te gaan kijken. Als ik voor de volgende ronde ga, ga ik dat ook echt doen. Dan neem ik eens een paar weekjes rust...
Maar ja, je wilt toch kijken hoe het met de anderen gaat, wie er gereageerd heeft enz enz.

Haha, een computervirus! Soms ben ik echt een onnozele hals! En die tuinkerels, stonden die dan over je schouder mee te kijken of zo? Ze moesten toch in de tuin zijn? O, ik snap het al, het waren andere belangstellenden. Is het mooi geworden?

Nou, we spreken elkaar.

groetjes, Inge

Hi Inge en Crienie,

Ja de tuin is inderdaad mooi geworden hebben nu geen vijver meer maar omdat ik dus 3 (grote, geen chiwawa's) weet niet hoe je dit schrijft hihi) heb ik het hek voor de vijver dus weggehaald en nu hebben we de gehele tuin om in te zitten en te rennen, de honden dan..

Moeten nu nog alles 'aan gaan kleden' met potten en planten etc en dan is ie echt klaar en dan nog de zolder afwerken en dan zijn we er voorlopig van af. Iedereen vraagt ook waarom we nu de zolder hebben afgewerkt, er is ook een hele grote dakkapel opgekomen en heb de zolder in 3 delen verdeelt, en dat is lekker overzichtelijk.

Inderdaad het was de familie etc die ineens op de stoep stonden om de tuin te bewonderen en regelmatig even kwamen kijken hoe het per dag voorderde en daardoor kon ik dus niet rustig de computer aan laten staan, heb het af en toe wel geprobeerd maar kreeg dan regelmatig een hartverzakking als ik ineens de achterdeur hoorde open zwaaien en vaak was het dan mijn eigen man maar het was toch te link, stel je voor dat ze ff willen internetten dat gebeurt normaal wel vaker, en ze dan bij google in het rijtje kijken en dan babybrabbel, predictor en jongegezinnen zien staan... dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Snap goed dat je op de hoogte wil blijven van alles en iedereen doe ik ook eerst dus heel erg nu probeer ik het bij 1x per dag te houden.

succes met je hormoontjes, probeer ze maar onder de duim te houden!jij ook Crienie! en wat fijn dat je het zo goed hebt kunnen regelen met het uitzendbureau proficiat!

en hopelijk blijven de red devils weg!

groetjes Chili x

Terug
Bovenaan