Chili en Crienie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Tijd niets van elkaar gehoord dus wou toch even wat me me laten horen.

Chili wat echt kl.t.   voor je dat je ongi bent geworden zeg en je hebt alle reden om chagie te zijn. Moet je mij meemaken als ik erachter kom weer ongi te zijn
Dus wees lekker chagie dan ben je denk ik het vlugst weer over de teleurstelling heen.
En ik had eigenlijk wel op je gerekend om samen naar het december forum te gaan dus over 2 weken niet alleen aan het huis klussen en dan............... Afgesproken??

Crienie hoe gaat het? Wordt je al lekker dik? En zijn je kids nog steeds zo lief voor je? Ik heb begrepen dat je een meisje krijgt?? Ik had trouwens nog een berichtje voor je achter gelaten op het oude forum, maar dat heb je zeker niet meer gelezen?
Mijn zusje is volgende week uitgerekend en is er helemaal klaar voor. Ben heeeeel benieuwd wanneer de jongste telg geboren gaat worden.

Op dit moment ben ik de vruchtbare week en we hebben dit keer ons best gedaan dus wie weet.... En ja ik moet nu wel want nu wil ik ook samen met Chili naar het december forum

14 april moet ik weer naar de gyneacoloog voor een uitstrijkje en dan is het eerst weer wachten op de uitslag voor ik de volgende ronde in mag. Dus dat is nu extra hopen dat er raak is geschoten.

Nou meiden allebei heel veel succes en hopelijk tot gauw
Liefs
Inge (e)

he Ingee,

Leuk dat je er weer bent en hopelijk reageert onze Crienie ook want die heb ik nog niet ontmoet sinds het nieuwe forum dus Crienie als je dit leest fijn dat je er weer bent!!!

Ohja Crienie krijgt een jongen ipv een meisje,

Ik heb het gelukkig te druk om er te lang bij stil te blijven staan natuurlijk denk ik er wel aan dat het jammer is enz maar ik heb het druk op het werk en ook met het huis dus misschien maar goed ook dat ik wat afleiding heb. Hebben veel dingen te doen en het zijn ook leuke dingen waar je je mee bezig moet houden gordijnen uitzoeken, keuken, indeling etc dus druk druk druk maar des te sneller zijn we zo weer bij de klusdagen aanbeland en inderdaad het worden drukke klusdagen vooral in de slaapkamer hahaah

Lijkt me wel leuk hoor Ingee om samen het decemberforum onveilig te gaan maken dus ik zal ook mijn best doen en wie weet.........????????

succes met wachten en we houden elkaar op de hoogte oke?!

liefs ook aan Crienie van Chili xx

Terug
Bovenaan