Chili en Petra uit H.

Leuk die storing.......even opnieuw dan maar ! Ja...ik vind het inderdaad erg moeilijk om hier weer mee bezig te zijn,maar wil natuurlijk ook erg graag een tweede kindje. Onze dochter is nu alweer 3. Alles gaat goed met haar. Maar de hele ervaring met alles wat daarbij hoort raak je niet kwijt. Dat blijft als het ware op je netvlies. Hoe is het met jullie ? Ik denk bij iedere steekje of iets dergelijks "ooh zou het???" Ik word helemaal gek van mezelf. XXX

Ik slaap erg slecht;voornamelijk het inslapen lukt niet,w.s teveel aan mijn hoofd en de warmte. Ik schuif momenteel alles af op de warmte want ik zou het niet kunnen geloven,tenzij ik een positieve test in mijn handen heb..

Een dochter!!! wat leuk!!! Dat zouden wij ook erg leuk vinden,maar een zoon netzo goed hoor! Eerst maar een zwanger worden....

gr. petra

hoi xxx,

Begrijp dat het niet makkelijk voor je is en alles weer "boven" komt nu je er weer meebezig bent.

Mag ik vragen in welke week de mk was?

Ik neem me elke maand voor om nu eens niet van alles te voelen maar zodra de klusperiode voorbij is ga ik toch weer van alles voelen dus het blijft moeilijk!!

Lees het wel weer!!

succes en blijf kalm,
groetjes: Chili

Terug
Bovenaan