Chili en Simoon

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Chili,

Ik lees net pas je berichtje. Toch weer ongi dus. Ik vind het superklote voor je en begrijp je wanhoop heel goed. Ik merk aan mezelf ook dat ik het zwaar begin te vinden. In de eerste, zeg, 5 rondes, kon ik wel denken: balen, maar volgende keer beter. Maar nu ben ik al van mijn ongi af en ben ik nog steeds een beetje down, alsof ik mijn vertrouwen een beetje kwijt ben. Mijn vruchtbare dagen staan bijna voor de deur, maar heb helemaal geen zin meer in dat zwanger worden gedoe.

Ik blijf trouwens buikpijn houden, zelfs nu ik niet meer ongi ben. Daar maak ik me dan weer zorgen om. Heb vrijdagochtend de ha gebeld, maar natuurlijk heeft-ie net weer cursus tot dinsdag.

Nou meisje, we moeten weer ergens moed vandaan putten en er weer tegenaan gaan, want dat is toch het enige wat er voor nodig is. Maar ga eerst maar lekker stevig balen de komende dagen. En misschien heeft je ha toch nog iets zinnigs te zeggen.

Lieve Simoon, je houdt het wel spannend, hè! Wat rot dat die testen maar geen uitsluitsel geven! Ik hoop zo dat het toch raak is, want 5 dagen overtijd dat is wel een kwelling, dan mag het eigenlijk niet meer mis zijn... Ik duim voor je dat het een goed teken is!

Dikke kus, Inge

Hi lieve Inge,

Fijn dat je reageert, en ik begrijp ook jouw gevoelens, ik heb nu 2 dagen niets gelezen en ik voel me al weer een stuk beter omdat ik het een beetje los kon laten ( niet de hele tijd) maar doordat ik hier dan niet kom geeft het me wel meer rust en als ik dan mijn eigen berichtjes terug lees dan denk ik ben ik dat die dat schrijft dus dat is niet zo bevoordelijk voor alles.
Ik denk dat ik de komende dagen wat afstand houdt en even mijn gedachtes ga verzetten ik ga nu bij mijn man achter op de motor en lekker een stukje rijden.

Ik wens je toch veel succes met het klussen en ik hoop dat je de moed niet opgeeft.

Crienie mocht je dit lezen dan weet je dat ik het ff een paar daagjes rustig aan ga doen maar dat ik wel weer terug kom hoor, ben gewoon moe van alles ook druk op mijn werk en laat thuis alles een beetje verslonzen dus ik ga eerst wat opruimen en uitrusten en dan ga ik er over enkele dagen weer met frisse moed tegenaan.

Iedereen veel succes met alles en tot snel!

Succes Inge en we spreken elkaar snel weer ga denk ik toch die maansteen omdoen.

liefs: Chili xx

Yep en ik houdt t nog steeds spannend!!!
Nog steeds geen rooie duivels..
Wel steken in buik, af en toe mega misselijk...
Laatste zw test was vrijdag,(laatste keer dat ik hier was ook, ik probeer minder te komen) en ik heb niks meer in huis(geen test), als ik het allemaal langer uit kan stellen, dat testen dan doe ik dat ook...Langste cyclus was al 31 dagen en dat was tevens mijn uitgerekende NOD, morgen dus een week later...
Vervelend dat je die buikpijn steeds houdt...en dan nog wachten tot dinsdag..Ik hou je op de hoogte..
Succes met alles,

groetnis simoon

Eindelijk weer bekende namen !!!!! Lees zoveel nieuwe namen. Alleen maar leuk natuurlijk !!!!!

Dus je hebt de klusdagen ook weer voor de deur staan. Ik zit eral in. Ik heb mijn NOD op 18 oktober. Wanneer heb jij hem ???? Je hebt gelijk als je het hebt over na de eerste 5 maanden heb je nog wel zo iets van " jammer, volgende keer beter ". Maar nu ??? Je begint je steeds meer af te vragen...... Moeilijk hoor !!!! Er is bij mij een collega zwanger, heb ik ook de hele week avonddienst mee. En steeds van die mensen "En jullie dan ???" Je wordt er onderhand gek van !!!!! Zo weer even genoeg geklaagt !!!! Hoop dat ik snel weer hier kan lezen, heb nog steeds veel moeilijkheden om hierop te komen.

Heel veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan