Chili en wie mee wil lezen/kletsen

Hoi hoi. Ik las net je berichtje ergens onder. Ik had een week voor mijn nod een positieve test en exact een week erna heb ik een mk gehad. Ik wist dus twee weken dat ik zwanger was. Ik begin steeds chagerijniger te worden. Zie overal zwangere vrouwen opduiken en dat irriteert mij vreselijk. Zowel hier als op straat. Ik gun het iedereen natuurlijk van harte,maar toch.... Ik ben ook erg emotioneel en dat komt vast niet omdat ik zwanger ben. Nou,we gaan er gewoon weer met volle moed tegenaan,maar nu zie ik even niet meer zitten. Ik heb toch een testje gedaan met mijn ongeduld,maar die was negatief. Nou,tot spreeks weer. XXX

HOi xxx,

Lijkt me echt niet leuk om te denken dat je zwanger bent en je al van alles gaat bedenken over hoe of wat met je kindje en dan ineens is het voorbij...

Je ziet ze echt overal he die zwangere vrouwen! Ik was van de week op Ekkersrijt en daar zit: Prenatal en Baby things dus er liepen echt heel veel dames rond met dikke buiken dus dat was best confronterend.

Dus jij bent lekker chagi aan het worden?
Wel volhouden hoor het moet echt een keer lukken bij je en misschien dat je volgende week wel een positieve test hebt!! succes he!

Chili x

hoi xxx

jeetje, wat klote zeg!!
sterkte de komende tijd, en dat je chagerijnig bent kan ik me helemaal voorstellen!!!
moet ook kunnen toch!
misschien een oppepper....ze zeggen dat als je een mk hebt gehad je daarna extra vruchtbaar wordt....dus misschien is het nu wel weer heel snel raak!!

xx kimpansee

Kop op. Het lijkt me inderdaad Kl*te
ben ook heel bang voor de teleurstelling van ongi of negatieve test maar dat is dan niet anders.

Kop in de wind en doorgaan.
Het is voor een heeeel goed doel!

Sterke en succes in de volgende ronde

Liefs Bieb.

Hoi,

Ik was twee rondes geleden ook heel overtuigd van een zwangerschap, en zo misselijk dat ik volgens mij ook positief zou hebben getest. Maar ik wilde toch mijn NOD afwachten en werd 2 dagen te vroeg ongi.

Ik denk nu dat er iets is misgegaan bij de innesteling. Dat is volgens mij ook een moment waarop het heel vaak misgaat.

Dus ik reken me in ieder geval nooit meer rijk vóór ik vet overtijd ben en een positieve test in handen heb. En dan nog, zie jouw ervaring.

Het is inderdaad echt héél klote!!! Jouw chagerijnigheid herken ik maar al te goed. Met dit mooie weer lijkt iederéén ook wel zwanger. Hoeveel rondes heb jij inmiddels achter de rug? Ik zit in nummer 6.

Nou, we proberen moed te houden, nietwaar? Zet 'm op, meid! Ooit zijn wij ook aan de beurt!

X Inge

Terug
Bovenaan