Chili is weer hier!!!

A

Anoniem

Guest
 lieve allemaal,

Hier ben ik dan weer na bijna een maand echt niet normaal zeg dat duurt lang zeg die adsl verandering maar gelukkig ben ik weer in de lucht heb jullie echt gemist, niet te zuinig zeg!!! joehoe ben blij weer hier te zijn ik ga zo proberen om zoveel mogelijk terug te lezen vanaf 4 mei geloof ik dus dat is al lang geleden zeg.

Ik zie dat Niempie net naar me vroeg toevallig zeg en lief van je! hoe is het met jou?

ik zag net in de  'vluggigheid' iets van INGEE die zwanger is welke maand gaat het gebeuren Ingee en van harte zeg wat een  goed nieuws!!

Ik moet dus eerst  alles terug lezen of tenminste zo veel mogelijk maar wil  vast iedereeen die  zwanger is van harte feliciteren en voor degene  die ongi werden balen zeg maar kop op hoor!! vorig jaar zijn er in de  zomermaanden heeeeeeel veel vrouwen op dit  forum zwanger geworden dus wie weet  zitten wij er dit jaar bij duimen maar weer!!

Gelukkig werd ik na enige weken  na mijn miskraam ( mk) weer ongi op 18 mei en heb vorig weekend toen we moesten over verhuizen 1 x geklust op een goede vruchtbare dag dus wie weet !! vorige maand hebben we niks gedaan  omdat we dus in die drukke periode zaten en ik eerst mijn ongi af wilde wachten na de mk en gelukkig  liet mijn lichaam me niet in de steek al met  al ben ik nu 2 maanden verder en zit dus nu weer   'in de race' en kan ik mijn nod dag  ook weer door geven weet alleen  niet meer of het nu ronde 16 of 17  is?? hou het  maar even op 16 rondes ik tel het nog wel een  andere keer na.

mijn nod dag is 14 juni  chili 34 jaar ronde 16.

Ik hoop snel weer van jullie te horen heel veel succes overal bij!

liefs Chili xx  

Hoi Chili,

Welkom back!
Goed om te lezen dat het weer een beetje met je gaat!
Zo'n miskraam is echt niet nix!!
Ben hier ook al effe niet zo actief geweest onder het mom van 'ben er 'ns niet zo mee bezig', maar dat helpt niet echt! Mis het geklets hier gewoon!
Hoop dat we lekker naar het februari forum kunnen, al ben ik er voor mezelf bang voor! Heb al weer ongi voortekenen.
Nou, tot gauw!

Liefs Anne

he, meis! daar ben je dan weer!! ik zie hier nog maar weinig bekenden..maar dat komt ook omdat ik zelf ook alweer een tijdje op het andere forum zit.(als zwanger worden langer duurt)
maar jouw naam valt op natuurlijk!! is een oude bekende.jij hebt ook alweer heel wat achter de rug zo te lezen. wij hebben inmiddels de eerste icsi behandeling achter de rug(helaas..) en de tweede komt eind juli.
hopelijk spreek je nu weer wat vaker!
gr. van petra( je weet wel)

heeeeeeeey chili!!!!!!!!!!!

leuk om weer eens wat van je te horen.Ik  ben  ook niet zo vaak op het forum te vinden meer hoor,om dezelfde reden als Anne.Ik lees zo'n beetje eens in de week effies en dat is het.Maar op jou moest ik toch even reageren hoor.

Ik zie regelmatig nieuwe namen en die zeggen me wat minder ,als je er wat langer op zit is het toch het leukst om te kijken hoe het iedereen vergaat .omdat je daar de achtergronden inmiddels van kent.Maar dat is persoonlijk hoor,ik begrijp ook anderen die van alles willen lezen aan ervaringen.Dit deed ik ook telkens ,maar nu dus even rust.

Ik zit inmiddels in ronde 6 ,we doen ons best momenteel want ik ovuleer dit weekeinde.Dus fingers crossed maar weer hahah
ik blijf je volgen en succes!

Terug
Bovenaan