Chili,Kimpansee,Bieb en Inge

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,bedankt voor jullie lieve reacties. Na vandaag,weer een rotdag, kon ik dat echt even gebruiken. Mijn miskraam is in februari geweest dus dat is al weer eventjes geleden. ( wat betreft die verhoogde vruchtbaarheid) Ach,ik verlies niet de moed maar inderdaad zie je overal zwangere dames en dat is gewoon soms moeilijk te verkroppen. Liefs,xxx

Aloha xxx,

Ik vind het vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt hou vol hoor!!

Ik begrijp het wel ook ik zie dat er overal zwangere vrouwen rond lopen en heb toen ik vanmiddag in een kledingszaak was nog in een kinderwagen gekeken en vroeg aan die vrouw hoe het kindje heette het was nog een heeeel klein babytje en had hele mooie kleertjes aan en een mooi gezichtje echt alles was perfect en ze was zo trots toen ze over haar kindje sprak ze glunderde van oor tot oor en ik was blij voor haar hoor maar ik dacht ik wil dit OOK!! en voelde me echt even verdrietig! snif,.
Ook ben ik wel eens bang dat het niet zal lukken en ik hier op dit forum nog steeds rond dwaal al ik 80 ben en aan alle as dames dan goede raad geef wat dat zal dan wel lukken na al die jaren!!

Ik hoop zo net als iedereen hier natuurlijk dat het nu eens een keer lukt!!

Ik kan haast niet wachten tot as dinsdag lijkt nog zo ver weg en tevens ben ik bang voor de uitslag en dat het weer niks is geworden, voel vandaag weer niks alleen mijn borsten doen zeer maar dat het ik altijd een week voor mijn ongi, oooh wat een elende he??!!

succes en rustig aan doen komt goed!!!Chili x

Hi XXX

Hoop dat alles goed uitvalt vandaag.
Laat je het ons weten??

We zijn er toch om elkaar weer ff op te beuren! Ben er zelf ook heel blij om dat mijn onzekerheidjes weggenomen worden door de meiden.

Succes en we horen het graag.
Ik duim voor je.

En Chili: Ff doorbijten wie weet is het deze ronde wel raak!!! Ik weet zeker dat het voor je 80e gelukt is hihi.

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan