Chili ( nod 14 juli )

Hoi Chili,ik zit al een tijdje te zoeken naar een mede-forummer met 13 juli als nod. De afgelopen keer vond ik dat ook zo leuk.Helaas is dat mis gegaan,maar nu gaan we er met frisse moed tegenaan.Ben jij al lang bezig ?
Ik ben in november gestopt en in februari voor het echie gegaan. Was direct zwanger,maar heb dus een mk gehad. Nu zijn we vorige week weer begonnen tijdens ook een griekse vakantie.....Gisteren en vandaag heb ik rugpijn en buikpijn en vraag mij dus nu af of dat mijn eisprong is.Hopelijk tot schrijfs. XXX
 
Hallo xxx,

Hier ben ik dan, ik heb toevallig net een berichtje geplaatst 1 of 2 berichtjes hierboven zie: dat Nien zich voorstelt en ook zij heeft haar NOD de 14e en ook Biaggi heeft erop gereageerd dus nu zijn we al met ons 4 tjes !!!

Spannnend!!

Ook ik heb sinds een uurtje of 2 wat steekjes dus ik dacht dat ik mijn eisprong misschien al gehad had, maar ik zou hem eigenlijk 1 juli gehad moeten hebben maar omdat ik de hele week al griep heb wist ik niet meer hoe of wat ik heb die ovutesten gedaan maar na 3x dacht ik, ik ben gewoon te laat door deze griep maar gelukkig kreeg ik een reactie van Lot en die schreef dat zij haar eisprong zelfs 3 dagen later had gekregen toen ze ziek was dus... het kan zijn dat hij er nu pas aankomt??

Dus morgenochtend toch maar weer zo'n ovulatietest doen!!

snap je het nog???!!!

Dit is mijn 5e ronde.

Groetjes en schrijf je nog terug?!
Chili
 
Terug
Bovenaan