Chili samenlevingstest

A

Anoniem

Guest
Hoi Chili,

Ik kwam erachter dat mijn gyn wel wat tegenstrijdige berichten heeft gegeven over die samenlevingstest. Hij zei dus dat het ook na je eisprong nog kan.

Maar in de info die ik van het lab heb meegekregen stond juist dat het wél vóór je eisprong moet. Als je test negatief is, gaan ze kijken of je je eisprong al gehad hebt. Als dat niet zo is, moet je terugkomen. Als het wel zo is, moet je volgende cyclus wéér.

Dus als ik het zo lees, kun je denk ik beter te vroeg dan te laat zijn, en zou ik denk ik toch voor dag 11 kiezen. Nou ja, ik heb volgende cyclus hetzelfde aan de hand, en ik bouw maar vast in dat ik in ieder geval nog een keertje terug zal moeten!

Succes met de beslissing!

Liefs, Inge

Hi Inge,

ff snel want moet om half 1 werken!! ben vanmorgen ongi geworden dus het gaat er echt allemaal van komen balen he!!???!!!

Heb meteen gebeld wilde inderdaad op dag 11 maar dan is mijn vrouwelijke gyn er niet en ik wil wel bij haar zeker de eerste keer dat ik dit meemaak wil ik bij haar omdat ik me het meest bij haar om me gemak ben het is al niet leuk dus ik zei nee ik wil wel bij haar dus dan wordt het dag 12 25 januari vroeg in de ochtend!!! ben nu best wat gespannen van al dit gedoe zeg wie had dit gedacht een jaar geleden maandag dus bloedprikken dat vind ik niet erg, heb ook altijd pas op dag 12 een positieve ovutest dus opzich zou dit dan ook goed uitkomen vind je niet, nou alles staat weer vast gelegd nu maar weer afwachten allemaal hoop dat mijn man wel thuis is want hij is soms weg voor zijn werk nu dus ook dus kan hem nu niet bereiken of hij er die maandag wel is want dan moet je vrijen vertelde de gyn en dan dag erna ernaar toe!!

moet er nu echt vandoor tot vannavond!!

groetjes Chili xxx

Terug
Bovenaan