Chili, Simoon, Es

Hoi Inge,

Dat temperaturen lijkt mij ook niets. Vooral omdat je dan elke dag geconfronteerd wordt met je wens (nu natuurlijk ook, maar dan moet je er ook nog iets voor doen en... nou ja je snapt het wel..
Ik wist niet dat je al voor de tweede gaat..leuk hoor! Heb je een jongen of een meisje? Ben altijd zo nieuwsgierig....
Veel geluk de volgende ronde!
Liefs,
Es

Wel nog geen rode duivels....Ook geen idee wat ik voel..
Als die beste man gelijk heeft dan komt zijn naam en tel nr/adres natuurlijk in Vette letters naar je toe!! En ja..klandizie heeft ie nu al ongeloofelijk..Heel Friesland en omstreken staat bij hem te boek..Nou ja..errug overdreven..maar die man BOERT goed! Hij is ook goed (Nu wij nog..)
Wel...deze dag is straks waarschijnlijk om zonder die rooie etters.. Wel beetje spannend nu..Ik had mijn NOD al vrij ruim gemeten..
Testen komt nog niet voor in mijn hoofd...
Groetnis simoon

Hoi Inge,

Ik ben er vandaag toch wel veel mee bezig geweest, sorry maar dat heb ik altijd die 3-4 dagen voor de nod dan moet ik er toch echt geregeld aan denken!

Ik heb inderdaad ook nog steeds een soort krampjes ja ik weet niet zo goed uit te leggen hoe het voelt het steekt, trekt van binnen een wat zeurderig gevoel dus ik ben er niet gerust op zoals ik al eerder vertelde maar als ik dan lees dat Simone ook wat last van haar buik heeft en ik net (als ik het goed heb gelezen) zag staan dat ze zwanger is dan begint het toch wel weer toe te slaan hoor de twijfel van zou het dan toch? het kan toch niet en denk daarna snel van nee joh doe ff normaal je weet beter hou je zelf niet voor de gek het is niks deze keer en het is gewoon je ongi die je voelt en morgen zijn ze er weer die rode snuiters.

Kortom net als iedere maand afwachten zo goed en zo kwaad als het kan, wachten want ik heb pas sinds kort een 26 daagse cyclus en hiervoor enkele keren 27 dus ik kan het ook pas op woensdag zeker zeggen.

Heb een vrij/tot zeer regelmatige cycus waar ik echt dankbaar voor ben als ik sommige verhalen lees dus ik probeer niet te negatief te zijn maar als je je naam zo ziet staan en dan ronde 8 dan denk ik oeps that's about me!

Hoop het maar en ik heb die maansteen niet gedragen, zal dat mocht het nodig zijn de volgende maand doen.

En bij jou, zijn er al nieuwe barsten gesignaleerd in je maansteen of is ie nu weer goed?

Groetjes Chili xx

Hoi,

Zag net dat er staat Simone21 dus het is niet deze Simoon, sorry voor het ongemak!

Liefs Chili

Nee k ben t niet helaas..maar de rode duivels zijn nog niet gesignaleerd!
Chili jij ook succes!Weet wat t is als je naam steeds blijft staan in de NOD lijst, met elke keer een hoger getal! (ronde 10)

Terug
Bovenaan