Chili

Ben ik weer even.
Ik las je reactie op mijn berichtje. Dat je voor 3 dagen op cursus moet en je in je vruchtbare periode zit. Balen !!! Nu maar hopen dat je ei wat later komt, dus als je thuis komt je mannetje bij zijn haren meeslepen naar de slaapkamer !!! hihi!!! Verder alles goed met jou ?? Met mij alles prima. Heb de hele dag lopen soppen in mijn huis, alles weer lekker fris. Mijn vriend komt net thuis, misschien dat ik vanavond wel weer even kom lezen. Succes met je NOD 16 juni.

Groetjes Biaggi
 
Hoi Biaggi,

Ben weer terug van de cursus was erg leuk en leerzaam, heb gelukkig nog op dinsdagavond zeg maar gerust s'-nachts om 1 uur!! geklust zodat het nog niet helemaal voor niks hoeft te zijn geweest deze maand. Ik had die ovulatietest op de dag dat ik normaal de eisprong had maar helaas geen dikke streep te zien zoals ik al schreef, toen woensdagochtend op de dag dat ik cursus had nog een ovutest gedaan en gelukkig...een dikke vette streep en dus s'-nachts om 1uur geklust dus wie weet zijn ze ( het ei en het zaadje) elkaar toch nog tegen gekomen?

hoop het maar.. ga morgen nog ff naar de predictorsite en de babybrabbel site om het nog eens rustig na te kijken ivm met de NOD dag enzo.

Ben nu best wel moe van die cursus en het is alweer half 12 dus ga nu maar slapen (dat is gezond voor as moeders hihi.. hoop ik)

Lekker fris he kan echt verhelderend zijn zo'n goede schoonmaakbeurt in je huisje ben bang dat ik er morgen ook aan moet geloven maar gelukkig zal mijn man ook mee helpen dus dat scheelt enorm!

Hoe is ie met jou? weet je al iets meer/voel je al iets?

Hoor het graag van je,

Groetjes en voor nu welterusten en tot morgen!
bedankt dat je op mijn berichtje reageert!

groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan