Chili

Hoi Chili,hoe is het ermee? Ik zag net je berichtje. Ik dacht mijn nod op de 14e te hebben. Ik had na mijn miskraam al zo'n 4 maanden steeds om de 35 dagen.Maar hij stond ineens de 9e voor de deur. Daar was ik eigenlijk wel blij mee,omdat ik voor die mk ook een regelmatige cyclus had.Nu gaan we er weer voor. Ik zit nu in m'n klusweek. Ik zou volgens de berekeningen 25 juli m'n eisprong hebben.Maar dat "verplichte" klussen is nog niets van gekomen. Ik ga veel eerder slapen en m'n vriend maakt in mijn ogen geen tijd vrij om dan even te "komen" hihihi dat klinkt een beetje gek.... en dubbelzinnig. Maar ja we zien wel weer hoe dat vanavond gaat. Ik probeer er echt niet mee bezig te zijn,maar dat gaat gewoon niet. Ik denk er erg vaak aan en ben zeer ongeduldig. Jij ?????
Hoe staat het ervoor bij jou? Groeten van xxx.

Hallo XXX,

Hopelijk lig jij nu met je vriendje in bed terwijl ik dit aan het typen ben want zoals je zelf al zegt het moet er maar eens van komen want anders ben je dadelijk nog telaat en dat mag natuurlijk niet he?!!!!!gewoon mee naar boven slepen!!

Snap dat je ongeduldig bent en ook ik denk als er weer een maand voorbij is wanneer ben ik nu aan de beurt om zwanger te mogen raken want het blijft maar spannend omdat je niet weet waar je aan toe bent en of het uberhaubt zal lukken!!

Ik moet nog eens goed op Predictor.nl en babybrabbel kijken maar heb wel alvast wat zitten rekenen en kan rond de 24 al mijn eisprong hebben dus ben sinds gisteren begonnen met klussen vandaag rustdag maar morgen weer vol aan de bak!

Wil dit dus zo om de dag doen alleen de dagen rond de eisprong elke dag en omdat we nu alle 2 vakantie hebben zal dat geen probleem zijn dus heb de komende dagen genoeg te doen!!

We hebben dus alle 2, jij en ik ongeveer dezelfde dag onze eisprong dus da's grappig.

Ga ook deze maand weer met de CB ovulatietest aan de gang en wil daar op 24 juli mee beginnen.

Ook jij succes en tot mails.

Groetjes Chili

Terug
Bovenaan