`chili

A

Anoniem

Guest

bedankt voor je uitleg van nod weet nu teminsten wat het betekend is wel handige he ben al twee keer ongi geworden na dat ik gestopt was. beetje stom van mij maar ik had niet opgeschreven welke datum ik ongi ben geworden. dat moet ik nu weer even afwachten dus.
wist niet dat er zoveel bij kwam kijken ik dacht je stop en je gaat aan de gang. beetje naief maar dankzij deze site en iederens zijn hulp ben ik al heel wat wijzer geworden dus bedankt en zelf natuurlijk ook veel succes met zwanger worden.
groetjes simone

He Simone,

Graag gedaan hoor! en inderdaad het is niet niks dat zwanger worden, je moet er echt iets voor doen, en laten..(bier!)

Maar na enige maanden dan ga je steeds meer "routine" erin krijgen met alles uitrekenen en zo bedoel ik, en wordt er steeds meer duidelijk, alleen die dagen vanaf je eisprong naar je nod die duren me toch lang en zijn zo spannend!!

Je leert hier echt veel en dat is heel prettig!

Heel veel succes en bedankt dat je me succes wenst met het zwanger worden jij ook..

Ik heb er zelfs een schrift voor gekocht kan echt niet alles onthouden en nu lees ik het gewoon ff terug wanneer had ik dat en wanneer dat en wat voelde ik toen en op welke dagen ik het vruchtbaarste ben en ook op welke dag we sex hebben gehad dus dat is lekker overzichtelijk want in het begin weet je dit nog wel maar na een aantal maanden weet je echt niet meer hoe het 4 maanden eerder is geweest en zo heb je alles op schrift, misschien iets voor jou?

Je ziet dan meteen toen en toen werd ik ongi en de maand erna was mijn cyclus zoveel dagen en nu zoveel etc etc...

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan