chili

A

Anoniem

Guest
Hoi chili

Jammer zeg dat het weer niet raak is.
Dus op naar de volgende klus.

Ik gebruik geen ovulatie testen.
Vorige keer ook niet.
Toen werd ik ook de derde ronde zwanger.
Dus we klussen eerst zomaar even verder denk ik.
Als het echt lang gaat duren dan zal ik ze wel kopen.

Jij gaat nu naar ronde 7 toch?
Ben jij direct begonnen met ovu testen?

ik hoor het wel weer liefs niempie

hallo Niempie,

Ben gelijk begonnen met die testen, had vante voren zoveel verhalen gehoord over dat het lang kan duren als je jaren de pil hebt gebruikt en als je al wat ouder bent dan duurt het vaak ook wat langer dus ik dacht nu heb ik
(lees wij) na al die jaren eindelijk besloten ervoor te gaan dan doe ik het meteen goed ik hou van alles meteen goed aan te pakken en ik ben 33 jaar en ik snap best dat het enige maanden kan duren maar zo heb ik iets meer zicht erop of dat ik een beetje goed bezig ben en je hebt meer zekerheid, je ziet dat je eisprong eraan komt en je ziet dat je ook echt een eisprong hebt en dat stelt mij gerust en kan ik me op andere dingen concentreren en hoef ik me daar niet verder druk om te maken.

Het werkt heel gemakkelijk en omdat ik dus een regelmatige cyclus heb van ongeveer 27 dagen begin ik zo bij de 11e dag met die ovutest en dan is het bijna altijd meteen raak en anders een dag later wel en dan weet ik oke het kan weer gaan beginnen hupsakee aan de klus.

Nu weet ik dus wanneer het ongeveer komt dus klus ik ook een dag ervoor al en hopelijk is het ooit een raak!

Dus iets voor jou?

Nou een heel verhaal hihi

Zal vanacht wel beter slapen nu het heeft geregend in welk gedeelte van Nederland woon jij?

groetjes: Chili x

Terug
Bovenaan