Chili

A

Anoniem

Guest
Hoi Chili,
hierbij laat ik even weten dat ik je niet vergeten ben hoor, ben alleen wat rustig deze week.
Morgen werken.
Heb gehoord dat ik een half jaars contract krijg dus dat is positief.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat daar.

Veel liefs, Crienie

Hoi Crienie,

Leuk om je berichtje te zien,

Ik wilde eigenlijk ook proberen om niet elke dag maar om de dag te lezen maar denk niet dat ik dat vol hou, mijn man vroeg vanmiddag of er meer dames zijn die de hele dag hier op het forum zitten en ikke .. ja hoor! zelfs s'morgens al om half 8 en zelfs midden in de nacht dus ben echt niet de enige die hier zo vaak en verslaafd zit te wezen, schijnbaar luchtte dit op want ik hoor niks meer! Ik moet zeggen dat het ook wel erg is hihi als ik thuis kom kijk ik meteen en dan gaat ie eigenlijk niet meer uit voordat ik naar bed ga erg he?! maar ik vind het zo leuk en het helpt! kan hier alles kwijt en verder weet niemand er iets van dus ..
Soms denk ik wel eens zou het niet beter zijn om bv maar 1x per dag even hier te zijn of om de dag hoe doe jij dit Crienie en de andere meiden???!

Heel veel succes weer morgen op je werk wat doe je als ik mag vragen (ben erg benieuwd) voor werk en een half jaar contract is super!! het is je gegunt hoor nogmaals succes met je eerste werkdag na je vakantie, vind het toch altijd ff spannnend om te gaan werken na zo'n vakantie hoe is het wat is er veranderd ligt er veel werk te wachten etc en voor jou helemaal want je was net begonnen daar hoeveel dagen was je daar nu voor je met vakantie ging?

Morgen ga ik alweer de derde werkweek in na mijn vakantie, niet normaal hoe snel het gaat heb alweer zin in vakantie hihi..

Lees het weer graag van je.

Liefs: Chili x

Hoi, hoi,
Nou ik ben ook aardig verslaafd hoor, alleen ik probeer vaak te kijken als ik even alleen ben. Snel tussendoor tenzij ik alleen ben, toch best een gedoe met kids erbij hoor. hahahaha
Mijn liefde heeft wisseldiensten en aankomende week heeft hij nachtdiensten en dan zal ik wel wat meer online zijn. Dan ben ik toch alleen wakker sávonds en stoor ik niemand.
Verder staat de computer de hele dag aan bijna.
Mijn dochter zit er veel op te msnnen en mijn liefde doet ook alles met de computer.....
Verder heb ik gemerkt dat ik op veel dingen wil reageren, alleen er soms de kracht even niet voor heb zoals deze afgelopen week.

Ik heb uiteindelijk een vast contract bij het uitzendbureau gekregen na een lange tijd te werken bij de abnamro, ik mocht daar niet in vaste dienst genomen worden,omdat alles en iedereen ge-outsourced zou gaan worden zoals later bleek.
Ik was assistent leidinggevende daar en had en heb een hele goede band met mijn toenmalige "baas". Hij is nu een goede vriend van mij.
De hele vestiging was weggedaan en alleen de "vaste" abnamro krachten kregen een andere werkplaats.
Ik was er kapot van en nog steeds.
Nu werk ik bij een autoverkoop bedrijf op de verkoopadministratie.
Heel anders en veel minder verantwoordelijkheid , maar toch.
Ik werk en ben er en zelfs onder mijn voorwaarden van dagen en werktijden.
Ik heb altijd parttime gewerkt om er na school te zijn voor mijn kinderen.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
hahhaha ben ook niet nieuwsgierig hoor.

Nou ik ga er zo maar in en hoop goed te slapen, mijn liefde is al een paar dagen ziek van de griep....

Liefs, Crienie en tot gauw.

Hoi Crienie,

Lijkt me wel leuk werk hoor wat je doet, en ik werk op een secretariaat en doe daar dus administratieve handelingen telefoon aannemen, email, bestellingen plaatsen van alle dingen die je op een kantoor nodig hebt van kantoorartikelen tot met de boodschappen etc ook zijn er veel mailingen voor bepaalde wedstrijden en vragen beantwoorden van mensen die opbellen en zo zijn er echt nog tig andere dingen te doen dus zeer afwisselend en erg leuk, werk er nu 2 jaar ook parttime.

Hard is het he als je ergens graag werkt en je moet er weg duurt echt een tijd voordat dat slijt!

Hoe is het nu met je neefje? en hebben de kinderen het verdriet al een beetje een plaatsje kunnen geven met het verlies van het katje?

Vandaag nu pas op het forum dus dat is heel goed van mij hihi.

De komende dagen gaan ze bij ons een nieuwe tuin aanleggen dus zal daar wel druk mee zijn kan dan niet rustig hier zitten tikken terwijl er 4 vreemde mannen ( en mijn eigen man) in de tuin rond banjeren en herrie maken dus ik denk dat ik vooral hier in de avond te vinden ben.

Hoe was je eerste werkdag weer na die lekkere vakantie??

groetjes: Chili x

Terug
Bovenaan