Hoi, hoi,
Nou ik ben ook aardig verslaafd hoor, alleen ik probeer vaak te kijken als ik even alleen ben. Snel tussendoor tenzij ik alleen ben, toch best een gedoe met kids erbij hoor. hahahaha
Mijn liefde heeft wisseldiensten en aankomende week heeft hij nachtdiensten en dan zal ik wel wat meer online zijn. Dan ben ik toch alleen wakker sávonds en stoor ik niemand.
Verder staat de computer de hele dag aan bijna.
Mijn dochter zit er veel op te msnnen en mijn liefde doet ook alles met de computer.....
Verder heb ik gemerkt dat ik op veel dingen wil reageren, alleen er soms de kracht even niet voor heb zoals deze afgelopen week.
Ik heb uiteindelijk een vast contract bij het uitzendbureau gekregen na een lange tijd te werken bij de abnamro, ik mocht daar niet in vaste dienst genomen worden,omdat alles en iedereen ge-outsourced zou gaan worden zoals later bleek.
Ik was assistent leidinggevende daar en had en heb een hele goede band met mijn toenmalige "baas". Hij is nu een goede vriend van mij.
De hele vestiging was weggedaan en alleen de "vaste" abnamro krachten kregen een andere werkplaats.
Ik was er kapot van en nog steeds.
Nu werk ik bij een autoverkoop bedrijf op de verkoopadministratie.
Heel anders en veel minder verantwoordelijkheid , maar toch.
Ik werk en ben er en zelfs onder mijn voorwaarden van dagen en werktijden.
Ik heb altijd parttime gewerkt om er na school te zijn voor mijn kinderen.
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
hahhaha ben ook niet nieuwsgierig hoor.
Nou ik ga er zo maar in en hoop goed te slapen, mijn liefde is al een paar dagen ziek van de griep....
Liefs, Crienie en tot gauw.