Chili

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Chili,

Nou dat klinkt goed hoor, zowel jij als ik plannen "het" deze maand geloof ik wel goed ;-)

Wat betreft het gesprek, nou dat word nu dus maandag om 1500, hij belde om de afspraak te verzetten.
Nou ja we zien wel.
Het is inderdaad een eer dat ze mij zo graag willen, ik hoop ook dat het doorgaat....

Goed nieuws, ik was vandaag voor het eerst weer eens misselijk, net zoals 2 maanden geleden. Nu hopen dat het echt zo is en dat het goed gaat deze keer!
SPANNEND....

Hoe is het met je tuin en zolder?
Kun je al van de bijtjes en de bloemetjes genieten?

Knuffel, CrienieXXX

Ha die Crienie!!

Jammer dat je nu het weekend moet afwachten met dat gesprek vind dat zelf nooit fijn als ik iets moet dat niet zo prettig is en dat dat dan wordt uitgesteld, nou nogmaals succes dan as maandag!

Misselijk hmm nooit gedacht dat je daar nog een blij om kan zijn he hihi nou mogelijk is dit een eerste teken???

Hoop het voor je.

Zijn vandaag weer heeeeeel de dag bezig geweest met het tuinhuisje in elkaar zetten dus het begint langzaam aan allemaal af te komen, ben blij als het morgen af is en dan pas genieten van de birds and the beast en the flowers and the trees (weet niet meer hoe je treas etc schrijft erg he zal wel van de moeheid komen)

Nu moet ik echt ff stoppen want mijn man is zo muddxxe maar het is vandaag echt nodig om ook nog eens door te gaan met klussen in bed en hij heeft zijn tanden al gepoetst dus voordat hij dadelijk al ligt te slapen.... ga ik me nu snel naar boven begeven!!

Spreek je snel weer!

Liefs Chili x

Goed om te horen joh!
Ik hoop dat je er echt lekker van geniet als straks alles af is.
Weer een stapje verder.

Nou vandaag was een hele goede dag.
Mijn neefje kreeg de uitslag van de onderzoeken na de chemokuren en het ziet er echt goed uit. De kuren slaan aan bij hem.

Verder is mijn gesprek bij het uitzendbureau positief afgelopen en ik mag het contract accepteren met terugkeer garantie!
Enig minpuntje is dat ik al mijn opgebouwde reserveringen moet laten uitbetalen.
Ofterwel; bijna 3 maanden vrije dagen die ik eigenlijk achter mijn zwangerschapsverlof had willen plakken......Indien mijn contract na het half jaar niet verlengt word, want daar ben ik best huiverig voor.
Ze weten niet dat ik probeer zwanger te raken dus tja, hoe reageren ze erop?

Ik hoop dat je nog goed hebt geklusd ondanks alle vermoeienissen hahaha

Liefs, Crienie

Terug
Bovenaan