Chili

A

Anoniem

Guest
Hoi Chili,

Op mijn werk heb ik te maken met mensen met verschillende psychiatrische stoornissen, waaronder voornamelijk schizofrenie, persoonlijkheidsstoornissen en ook vaak een combinatie van verschillende stoornissen. Met regelmaat heb ik ook te maken met mensen met een manisch-depressieve stoornis.
Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel. Zit er bij jou in de familie een erfelijke factor? Als je het te persoonlijk vindt, hoef je hier natuurlijk geen antwoord op te geven.

groet,
Jackje

p.s. Heb vanochtend het potje voor de sperma-analyse ingeleverd in het ziekenhuis. Ik had echt het idee dat iedereen kon zien wat ik in kwam leveren hihi. Mijn vriend had ook al zo iets van 'charming' haha

Hi Jackje,

Vind het niet te persoonlijk en wat die erfelijke factor betreft dat weet ik dus niet zeker, beetje vaag allemaal, hoe kun je hierachter komen/
Ben eerlijk gezegd best angstig hiervoor wat weet jij hierover?

Wat zijn die persoonlijkheidsstoornissen dan precies en hoe merk je dat bij mensen?

Mijn broer heeft ook iets van schizofrenie want hij spreekt dan tegen iemand die er in 'het echt' niet is echt heel raar als je je eigen broer zo ziet het is pas 2 jaar geleden begonnen toen hij 27 jaar was,

Hoop op antwoorden op alle vragen!

Alvast bedankt en het lijkt me ook vreemd op met zo'n potje op stap te gaan hihi alsof iedereen ziet wat erin zit!

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan